وب گردی

قبل از شروع سال ۱۴۰۳، انرژی های منفی را از خانه خود دور کنید

در علم فنگ شویی، با تمیز کردن خانه، درهای شادی، مثبت و موفقیت را برای ورود به خانه خود باز می کنید. در زیر لیستی از مواردی است که انرژی های منفی را جذب می کنند تا بتوانید قبل از شروع سال جدید در اسرع وقت از شر آنها خلاص شوید و سال جدید را با انرژی مثبت بالاتر آغاز کنید.

اشیاء شکسته

در بسیاری از خانه ها، شیشه های شکسته، ظروف شکسته، سینی های شکسته و مواردی از این دست در قفسه ها رها می شوند و مورد بی توجهی قرار می گیرند. این اشیاء باعث ایجاد مالیخولیا، اندوه و حس ناامیدی در ساکنان می شود. اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از لوازم منزل شما تراشه یا ترک نخورده است و اگر چیزی شکست، یا باید فورا تعمیر شود یا دور ریخته شود.

اثر هنری منفی

آثار هنری که بار منفی دارند از جمله؛ تصویر کودک گریان، کشتی غرق شده، غروب و … می تواند محیطی پر از درد و غم در خانه ایجاد کند و باعث سردرگمی افراد خانه شود. تصاویر آبشار، اقیانوس، باران، آکواریوم یا آبنما در اتاق خواب می تواند منجر به مشکلات مالی و روانی شود. زیرا آب عنصری ناپایدار است و محیطی ناپایدار در خانه ایجاد می کند.

مجسمه های زیادی

نگه داشتن بسیاری از مجسمه ها، حتی اگر سالم باشند، انرژی منفی به خانه می آورد. بنابراین اگر به مجسمه سازی علاقه دارید، تعدادی از آنها را در خانه خود نگه دارید.

گل های خشک یا مصنوعی

در حالی که طبیعت همیشه یک عنصر خوشایند در خانه ها است، گل ها یا گیاهانی که پژمرده یا پژمرده شده اند می توانند برای ساکنان نتیجه معکوس داشته باشند. جریان انرژی را مختل می کنند. از نگهداری گیاهان خاردار در خانه جداگانه خودداری کنید. این گیاهان مشکلاتی را بین اعضای خانواده ایجاد می کنند.

لباس پاره

لباس های کهنه، لباس های پاره و لحاف های پاره می توانند مشکلاتی را در زندگی عاشقانه شما ایجاد کنند. یک بار در ماه، کمدهای خود را مرور کنید و چیزهایی را که رنگ و رو رفته اند یا دیگر استفاده نمی شوند را بیرون بیاورید. لباس‌های قدیمی مانع انرژی‌های تجدیدپذیر در خانه می‌شوند.

حیوانات مرده

حیوانات تاکسیدرمی، پوست ببر و پلنگ، عاج، صدف، حلزون یا شاخ دارای انرژی های راکدی هستند که دائماً با مرگ شکسته می شوند. به طور کلی هر چیزی که غیر طبیعی است را نباید در خانه نگهداری کرد. توصیه می شود از نگه داشتن بونسای نیز خودداری کنید، زیرا آنها چروک می شوند و اجازه رشد به حداکثر پتانسیل خود را نمی دهند.

اگر از شخصی که دوست ندارید هدیه ای دریافت کرده اید و آن را پیش خود نگه داشته اید، آن هدیه را در معرض دید خود قرار ندهید زیرا هر بار که آن را می بینید انرژی منفی را به شما منتقل می کند. یا آن را دور بیندازید یا در جایی قرار دهید که نمی توانید آن را ببینید.

آینه شکسته یا لکه دار

علم فنگ شویی بر وجود آینه های محکم و بی عیب تاکید دارد. فرقی نمی کند این آینه در حمام، اتاق خواب، توالت یا جای دیگری باشد. آینه باید همیشه در شرایط خوبی باشد و آسیبی نبیند. پس همیشه آینه های خود را تمیز و سالم نگه دارید.

قرارگیری صحیح جارو یا سه راهی

جارو و سه راهی را همیشه به گونه ای در خانه نگه دارید که موهای جارو یا سه راهی به سمت پایین باشد، در غیر این صورت باعث بدشانسی و ایجاد حس بد در خانه می شود.

آخرین کلمه

شاید بسیاری از مردم باور نکنند، اما علم فنگ شویی بر نیاز به پاکسازی بدن از چیزهای منفی تاکید دارد. این علم بر این باور است که با دور انداختن این موارد، ثروت، عشق، شانس و همه چیزهای خوب را به خانه خود جذب کرده و انرژی های منفی را دفع می کنید. انرژی منفی مانند افزایش هزینه ها و هزینه ها یا کاهش درآمد که احتمالاً برای شما ناراحتی روحی ایجاد می کند.

منبع: مثال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا