درباره ما
پایگاه خبری «توسعه برند» در شهریور 1400 با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی محسن غلامپور شروع به فعالیت کرده است.
توسعه برند فرایندی استراتژیک برای ایجاد و تمایز محصولات و خدمات شرکتها از رقباست. توسعه برند شامل همسویی برند با اهداف تجاری و ارتباط برند شما با بازار هدف و بهروزرسانی یا تقویت نام تجاری شما درصورت لزوم است.
موضوعات پایگاه خبری توسعه برند:
اخبار برندهای ایرانی؛
اخبار برندهای خارجی؛
اخبار اقتصادی؛
گزارشات برندها؛
یاداشتهای استادان و کارشناسان حوزۀ برند.
ما در پایگاه خبری توسعه برند، درصدد هستیم اخبار روز در حوزۀ برندهای ملی و ایرانی را منتشر کرده و درادامه، اخبار برندهای بینالمللی را منتشر کنیم.
علاوهبر انتشار اخبار روز برندهای داخلی و خارجی، موضوعات مرتبطبا برندها مانند یادداشت، گزارش و اخبار اقتصادی را منتشر میکنیم.
ما در توسعه برند درتلاشیم این سایت علاوهبر رسانهای در حوزۀ برند، بهعنوان پایگاه علمی، مقالات روز دنیا را ترجمه و دراختیار مخاطبان خود قرار دهد.
برندسازی ازجمله عوامل مهم در توسعۀ کسبوکارها در دنیا شده است. این حوزه تقریباً از اواخر دهۀ 80 میلادی مورد بحث در دنیا قرار گرفت و کارشناسان و اساتید بهدلیل اهمیت موضوع برند، عصر جدیدی را نامگذاری کردند و آن عبارت بود از عصر برند.
اهداف پایگاه خبری توسعه برند:
- انتشار اطلاعات و اخبار حوزۀ برند؛
- تلاش برای ارائه و گسترش فرهنگ برندسازی در کشور؛
- تلاش برای ارتقای دانش و علم برند، برندسازی و برندینگ.
ما درابتدای راه پایگاه خبری توسعه برند، از همۀ خبرنگاران و اساتید علاقمند و فعال در حوزۀ برند درخواست داریم با همکاری با مجموعۀ ما، خبرنگار افتخاریمان باشند.
توسعه برند با اهمیتدادن به حقوق مؤلف و نویسنده، این حق را برای صاحب خبر یا مقاله قائل است و آن را با نام وی منتشر میکند.
برای همکاری و ارسال مقاله یا خبر، ازطریق فرم زیر با ما درارتباط باشید یا میتوانید به ما ایمیل بزنید.
امید است در راستای شعار سال، در حوزۀ برند ارزشآفرین باشیم و روزبهروز شاهد برندهای ملی در سطح جامعۀ بینالملل باشیم.