وب گردی

علی نژاد مهمان ویژه کنفرانس امنیتی مونیخ است

«مسیح علی نژاد» چهره بدنام اپوزیسیون ضد ایرانی امسال نیز مانند سال گذشته یکی از مهمانان این مراسم است. کنفرانس امنیتی مونیخ بود.

این شخصیت ضد ایرانی و ملتهب سال گذشته پس از فروکش ناآرامی ها در «کنفرانس مونیخ» حاضر شد و به همراه حمید اسماعیلیون از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی منافقین خواستار ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در این کشور شدند. ایران، مشابه بنغازی (لیبی) و کشورمان مورد حمله قرار گرفت.

«علی‌نژاد» امسال در «کنفرانس مونیخ» برای تکرار ادعاهای ضدایرانی خود حاضر شد. وی در مونیخ در گفت و گو با شبکه «اینترنشنال» مرتبط با رژیم صهیونیستی از لزوم انزوای رژیم ایران و مردم صحبت کرد.

این عنصر ضد ایرانی در «کنفرانس مونیخ» صرفاً نمی خواست به مردم ایران حمله کند. در نوامبر سال گذشته و در اوج ناآرامی ها، در مجمعی به نام هلیفاکس در کانادا، نامبردگان پیشنهاد کردند که قدرت های غربی طرح منطقه پرواز ممنوع را در استان کردستان اجرا کنند و وضعیت آن استان را با شهر بنغازی شبیه سازی کنند. ، لیبی.

علی نژاد در حاشیه کنفرانس هالیفاکس در گفت و گو با شبکه بین المللی صهیونیستی به طور مشخص از ناتو خواست به ایران حمله کند. وی تصریح کرد که آنها به رهبران غربی می گویند که به ایران حمله نظامی نکنند. رهبران غربی نباید به این سخنان گوش دهند.

این عنصر ضد ایرانی و جنگ طلب علاوه بر تکرار بیانیه “حمله به مردم ایران”، تمایل شدیدی به تجزیه کشور ما دارد. «علی نژاد» یکی از عناصر دائمی محافل تجزیه طلب است و دیدارها و رفت و آمدهای زیادی با سرکردگان گروه های تروریستی و تجزیه طلب دارد.

در شهریور ماه سال جاری فایل صوتی «عبدالله مهتدی» رهبر گروهک تجزیه طلب کومله فاش شد که در آن در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ دو تن از چهره های سرشناس اپوزیسیون به نام های «مسیح علی نژاد» و … «حمید اسماعیلیون» به رهبری «مصطفی هجری» «حزب دمکرات» که آشکارا بر جدایی کردستان از ایران تاکید می‌کند، دیدار و قول‌هایی بین آنها رد و بدل شد.

«علی‌نژاد» اخیراً با «برنارد لوی» هم ارتباط زیادی داشته است. “لوی” یک صهیونیست و عضو سازمان های جاسوسی فرانسه و ناتو است که زمینه کاری او توطئه برای تجزیه کشورهاست. رد پای این جاسوس فرانسوی در هر نقطه از جهان که بر اساس خواست ناتو و غرب تقسیم شده است، دیده می شود.

علی نژاد مهمان ویژه کنفرانس امنیتی مونیخ است

«برنارد لوی» که کتابی به نام «امپراتوری و پنج پادشاه» نوشت و در آن آشکارا درباره لزوم تجزیه ایران صحبت کرد، سال گذشته میانجی مسیح علی‌نژاد و امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه بود. دیداری که «علینژاد» بار دیگر میل شیطانی و فریبکارانه خود را برای حمله به مردم ایران مطرح کرد.

علی نژاد مهمان ویژه کنفرانس امنیتی مونیخ است

اما «مسیح علی‌نژاد» علاوه بر ترویج «تجزیه ایران» و «حمله به مردم ایران» تمایل شدیدی به «تحریم مردم ایران» نیز دارد. او قاطعانه طومارهایی را امضا می کند تا مردم ایران را تحریم کنند و حتی برای کودکان بی گناه بیمار در ایران دارو تهیه نکنند.

نام «بچه های پروانه» بارها در رسانه ها مطرح شده است. کودکانی که در اثر بیماری و با کوچکترین تماسی پوستشان مانند بال های نازک پروانه به شدت شکننده است، تاول های آبکی یا خونی ایجاد می کنند و با پیشرفت زخم، بافت پوست آنها به تدریج از بین می رود. واردات بانداژ مخصوص این کودکان بی گناه به دلیل تحریم دارویی رژیم آمریکا علیه مردم ایران ممنوع است. «مسیح علی نژاد» یکی از بزرگترین حامیان این تحریم ها علیه مردم ایران است و از هر موضع، سخنرانی، نامه، نامه نگاری و طوماری برای تحریم مردم ایران حمایت می کند.

البته «علینژاد» اشتهای سیری ناپذیری هم برای غارت اموال مردم ایران دارد; او یکی از افرادی است که به دروغ به اتهام آسیب دیده از جمهوری اسلامی ایران به دادگاه در آمریکا رفت و از پول های بلوکه شده مردم ایران در آمریکا غرامت خواست.

«هومن فهیمی» وکیل دادگستری آمریکا چندی پیش در افشاگری از طمع ۷۰۰ میلیون دلاری «مسیح علی نژاد» برای پول مردم ایران با توسل به دروغ خبر داد و گفت: این پرونده خانم. . علی نژاد علیه ایران و پول نسل های آینده ایران است. هر ایرانی باید عصبانی شود که اینگونه رفتار می کند.

علی نژاد مهمان ویژه کنفرانس امنیتی مونیخ است

“امیر اتمادی” از جمله عناصر ضد انقلاب چندی پیش فاش کرد که “شیما بابایی” و همسرش “داریوش زند” که تحت فرماندهی «مسیح علی نژاد» و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین به نام حمایت از زندانیان سیاسی در ایران از نهادهای حقوق بشری پول می گیرند و از این پول ها برای استفاده شخصی استفاده می کنند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا