وب گردی

سفرهای ساختگی در آستانه عید نوروز

کم نیستند کسانی که در طول سال کار می کنند و سفرشان را به تعطیلات عید موکول می کنند تا چند روزی به جاده بزنند و از هیاهوی دنیا دور شوند. به همین دلیل آژانس های مسافرتی برای همه پیامک می فرستند و تورهای مسافرتی خود را در روزهای پایانی سال تبلیغ می کنند.

مسافرت رفتن
در شبکه های اجتماعی می توانید تبلیغات تورهای مختلف از کنیا و مالدیو به جزایر مارماریس را مشاهده کنید که باید چند روز رویایی را با کمترین قیمت برای شما به ارمغان آورد.

اما در بین این آژانس‌های مسافرتی عده‌ای هستند که نه تنها مجوز ندارند بلکه تبلیغاتشان جعلی است و با اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک و چاپ آگهی در مطبوعات، اقدام به تبلیغات متقلبانه برای اعزام مسافران و گردشگران به شهرها و کشورهای مختلف می‌کنند. از طریق آنها این تورها را انجام می دهند و ویژگی آنها این است که قیمت تورهایی که تبلیغ می کنند بسیار کمتر از حد انتظار است و این ارزانی خیلی ها را به راحتی گول می زند.

فریب خوردگانی که ناآگاهانه در همه جا تحت تاثیر این تبلیغات قرار می گیرند، پس از ثبت نام و پرداخت، بلیط را دریافت می کنند و پس از مراجعه به فرودگاه، ایستگاه قطار یا اتوبوس متوجه جعلی بودن بلیط ها می شوند و کار به همین جا ختم می شود. گذشته و پول آنها نیز خورده می شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد: برای تهیه بلیط و سفر از آژانس های مسافرتی معتبر و مجاز استفاده کنند و از پرداخت وجه و تحویل مدارک به افرادی که مدعی برگزاری تورهای ارزان قیمت هستند خودداری کنند. به هر حال از قدیم الایام می گویند قیمت ارزان بی دلیل وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا