برندهای خارجی

تبلیغ قمار در ایتالیا برای یوتیوب و توییچ جریمه تراشید

پایگاه خبری توسعه برند، ناظر ارتباطات ایتالیا سرویس های یوتیوب (متعلق به گوگل) و توییچ (متعلق به آمازون) را به دلیل نقض قوانین تبلیغ آنلاین در این کشور جریمه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یوتیوب یک سرویس پخش ویدئوهای مختلف و توییچ سرویس پخش زنده ویدیویی آمریکایی است که پخش زنده بازی‌های ویدیویی از جمله پخش مسابقات ورزش الکترونیک، پخش موسیقی، محتوای خلاقانه و غیره را ارائه می‌دهد.

اداره AGCOM ایتالیا اعلام کرده یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو جریمه شده اند.

همچنین این شرکتها دستوری دریافت کرده اند تا بیش از ۲۰ هزار ویدئو مروج انواع مختلف قمار از جمله قمار ورزشی را حذف کنند.

هر دو سرویس پخش محتوا با سازندگان ویدئوها قراردادهایی دارند تا محتوا را درپلتفرم هایشان منتشر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا