برندهای ایرانی

در روز سوم نمایشگاه Appex 2024 چه گذشت؟

پایگاه خبری توسعه برند، در روز سوم این نمایشگاه مانند روز اول و روز دوم، سخنرانی و پنل‌های مختلف با حضور علاقمندان برگزار شد.

در ابتدای روز سوم  آرش سروری با فرهاد مرادی، مدیرعامل سروش پلاس، به گفت‌وگو پرداخت و مرادی از چالش‌های حوزه پیام‌رسان‌ها و روند توسعه سروش پلاس گفت.

در ادامه روز سوم نمایشگاه Appex، سخنرانی حامد بیدی، مدیرعامل پلتفرم اجتماعی کارزار‌، با موضوع «در زمانه فیلترینگ و فناتحریم…» برگزار شد.

blank

گفت‌وگوی بعدی روز سوم نمایشگاه appex 2024 با جناب آقای مهران بخار، عضو هیئت‌مدیره بانی‌مد، بود که با آرش سروری به گفت‌وگو پرداخت و تجربیات خود در بانی مد را بیان کرد.

blank

محمد طاوری، مدیر مالی و مشاور توسعه کسب و کار، با موضوع: چالش‌های عکاسان و متخصصان صنعت عکاسی با آرش سروری به گفت‌وگو پرداخت.

blank

گفت‌وگوی بعدی انتقال تجربه آرش سروری با سروش صیادی، مدیر مارکتینگ تماشاخونه، با موضوع «اپلیکیشن‌مارکتینگ در تماشاخونه» بود که از چالش‌ها و راهکارهای تماشاخونه برای مهمانان نمایشگاه گفت.

blank

سخنران بعدی آرش برجی‌خانی، Yektanet Business line manager، با موضوع «موبایل‌هلث» بود.

blank

محمد آغاسی، معاون اجرایی شرکت مبتکران الکترونیک کیش، سخنران بعدی روز سوم بود که با موضوع «کوک، درآمدسازی آسان برای اپلیکیشن‌ها» صحبت کرد.

blank

مهمان بعدی پنل انتقال تجربه آرش سروری، اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار، بود که تجربیات خود را در زمینه مدیریت و توسعه پلتفرم دیوار بیان کرد.

blank blank

سخنران پایانی هم رضا مهدوی، مشاور برندینگ، با موضوع «برندینگ در استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌ها» به بیان تجربیات خود در پروژه‌های مختلف پرداخت.

blank

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا