برندهای ایرانی

در روز دوم نمایشگاه Appex 2024 چه گذشت؟

پایگاه خبری توسعه برند، اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن ایران با عنوان اپکس ۲۰۲۴ (appex 2024)، از دوم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران سالن ۷ آغاز به کار کرد. حدود هفتاد شرکت فعال در حوزه اپلیکیشن در این نمایشگاه برای معرفی محصولات خود حضور دارند.

در روز دوم این نمایشگاه مانند روز اول، سخنرانی و پنل‌های مختلف با حضور علاقمندان برگزار شد.

در ابتدای روز دوم سرکار خانم شهره اسماعیلی «هم‌بنیانگذار استودیو کاریزما و پروداکت منیجر بازی تاس و تخت و آچمز» با موضوع «تجربه یک بازی‌ساز، آشوب، نظم و دنیای بازی‌سازی» به ارائه سخنرانی پرداخت.

در ادامه جناب آقای مانوئل اوهانجانیانس «هم‌بنیانگذار و مدیرعامل ای‌سمینار» به صورت آنلاین از تجریبات خود در ای‌سمینار گفت و از امکانات این پلتفرم در جهت استفاده مدرسان گفت.

blank blank

سخنران بعدی روز دوم نمایشگاه appex 2024 جناب آقای مهرداد اندامی «مدیر ارشد محصول بلوبانک» که در سخنرانی خود به ابعاد مختلف مدیریت محصول پرداخت.

blank

در ادامه، گفتگوی انتقال تجربه آرش سروری با مجید شریفی «بنیانگذار و مدیرعامل کتابراه» بود که در این گفتگو مجید شریفی به بیان تجریبات خود در مجموعه کتابراه پرداخت.

blank

سخنران بعدی جناب آقای محمد شیخ سفلا «مدیر ماکتینگ بلو بانک» با موضوع «اپلیکیشن مارکتینگ در بلوبانک» به بیان تجربیات خود پرداخت.

blank

در حدود ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳، انتقال تجربه آرش سروری با مهرداد ملک‌محمدی «هم‌بنیانگذار و مدیرعامل تاپین» بود که وی به بیان تجریبات خود در حوزه لجستیک و فعالیت‌های برند تاپین پرداخت

blank

جناب آقای ابراهیم اسدی «هم‌بنیانگذار اپلیکیشن همیار مالیاتی تو(همت)» در مورد اپلیکیشن توضیحاتی را بیان داشت.

blank

در وقت عصر روز دوم نمایشگاه اپکس ۲۰۲۴ پنلی با موضوع «پنل توسعه اپ های بلاکچینی» با حضور سپهر هاشمی «پژوهشگر و مترجم بلاکچین» و مسعود نیلی «کارشناس ماینینگ و بلاکچین»، حسین غضنفری «مدرس مشاور حوزه بلاکچین»، نوید مددی «مشاور، مدرس و محقق بلاکچین»، یزدان عباسی «عضو هیات مدیره بنیاد بلاکچین سور» با راهبری آرش سروری برگزار شد.

blank

در آخرین سخنرانی، جناب عادل طالبی «استراتژیست دیجیتال» به صورت آنلاین از کانادا به بیان تجربیات خود پرداخت.

blank

روز دوم نمایشگاه Appex 2024 با ارائه سخنرانی های مختلف به پایان رسید. این نمایشگاه تا ۵ شنبه میزبان علاقمندان این حوزه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا