ریبرندینگ همراه اول: تغییر در لوگو و هویت بصری برای تجربه بهتر مشتریان
6 اسفند 1403آخرین بروز رسانی: 6 اسفند 1403
همراه اول با تغییر لوگو و هویت بصری خود، فصل جدیدی از فعالیتهای تجاری را آغاز کرده و در تلاش است تا با این ریبرندینگ، ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کند.
به گزارش توسعه برند؛ همراه اول عصر امروز در یک رویداد ویژه در محل نمایشگاه بینالمللی تهران، هویت بصری جدید خود را رونمایی کرد. این تغییرات بخشی از روند تحولات گستردهای است که در صنعت مخابرات و فناوری در حال وقوع است.
در این مراسم اعلام شد که این تغییرات پس از یک فرآیند تحقیقاتی جامع و شامل نظرسنجی از کاربران، بررسی روندهای جهانی و تحلیل جایگاه برند بهوجود آمده است.
هدف اصلی همراه اول از این تغییرات، تقویت جایگاه خود بهعنوان یک اپراتور پیشگام در حوزههای دیجیتال و فناوریهای نوین از جمله هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوریهای 5G و 6G است. این شرکت قصد دارد با این بازطراحی، خود را بهعنوان پیشگام ایجاد تجربههای فراگیر (Immersive) معرفی کند.
همراه اول بهعنوان برندی معتبر، در دسترس و شناختهشده، مسیر تکامل برند (Brand Evolution) را در پیش گرفته تا علاوه بر حفظ داراییهای موجود، تصویری یکپارچهتر از برند خود ارائه دهد.
«امید دستچین»، مشاور استراتژی برند همراه اول، در این رویداد گفت: «همراه اول در سه دهه گذشته توانسته است رؤیاهای فناورانه مردم ایران را به واقعیت تبدیل کند. در دهه اول، رؤیای اتصال و ارتباطات را محقق کردیم. در دهه دوم، دسترسی به اطلاعات جهانی و اینترنت را فراهم کردیم و در دهه سوم، اکوسیستم دیجیتال ایران را تقویت کردیم. حالا در دهه چهارم، قرار است وارد دنیای ایمرسیو (Immersive) شویم.»
دستچین توضیح داد که مفهوم ایمرسیو به معنای غوطهوری در یک تجربه جدید است که مرزهای میان دنیای واقعی و مجازی را از بین میبرد. این مفهوم در حوزههایی مانند سلامت، آموزش، سرگرمی و ارتباطات در حال گسترش است و ۶۴ درصد برندهای برتر دنیا بر روی آن سرمایهگذاری کردهاند.
او ادامه داد: «همراه اول قصد دارد با سرمایهگذاری در پنج فناوری انقلابی (هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاکچین، 5G و 6G و XR) ورود مردم ایران به دنیای ایمرسیو را تسهیل کند.» دستچین همچنین گفت که جوهره جدید برند همراه اول با این شعار تعریف میشود: «قرار است به دنیای فراگیر برای ایجاد ارتباطات بیحد و مرز قدرت ببخشیم.»
مشاور استراتژی برند همراه اول همچنین اشاره کرد که براساس تحقیقات بازاریابی، ۹۹ درصد کاربران از آینده تکنولوژی احساس ترس دارند. او افزود: «همراه اول با حفظ شعار معروف خود، «هیچکس تنها نیست»، قصد دارد این ترس را کاهش دهد و به مردم اطمینان دهد که در کنار آنها خواهد بود.»