برندهای ایرانی

امضای تفاهم نامه همکاری مبین نت و شرکت موننکو

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت ارتباطات مبین‌نت و شرکت موننکو با هدف ارائه خدمات و پروژه‌های بهتر در داخل و خارج از کشور در نمایشگاه الکامپ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پیوست، مهدی غیانقی، رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت درراستای انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: باید بازیگران مهم اکوسیستم با یکدیگر در اتباط باشند و اکوسیستم را به درستی تشکیل‌دهند تا از این طریق روند تحول دیجیتال و هوشمندسازی را تسریع کنیم.

او با تاکید بر افزایش بهره‌وری توضیح داد: بحث کاهش هزینه، کاهش مصرف و افزایش بهره‌وری یک از مهم‌ترین عوامل این رشد است . در تمام صنایع بحث هوشمندسازی‌ مهم است و نیازمندی، سبب معنی پیدا کردن فعالیت‌هاست. ما به جمع‌بندی رسیدیم که با بازیگران مهم بازار ارتباط برقرار کنیم و به تسریع روند تحول دیجیتال و هوشمندسازی در سطح کشور کمک کنیم. این تفاهم‌نامه شروع بحث اجرایی کاری‌مان خواهد بود. امیدواریم از طریق این تفاهم‌نامه پروژه‌ها را خارج از ایران هم ببریم و دانش فنی، ارائه مشاوره، ارائه سرویس و خدمات و ارائه محصولات هوشمند به کشورهای همسایه هم بدهیم.

در ادامه کاوه ذهبی، مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت موننکو گفت: امیدوارهستیم این تفاهم‌نامه شروع یک همکاری گسترده و عمیق بین بازیگران مهم کشور باشد. نقش هوشمندسازی در سطح و عمق به‌سرعت درحال گسترش است و هرروز نیازهای جامعه به این خدمات بیشتر می‌شود و مسئولیت شرکت‌هایی مثل مبین‌نت و موننکو را بیشتر می‌کند.

ذهبی تاکید کرد: ما در صنعت واقف به جایگاه‌ خودمان هستیم، به همین دلیل علاقه‌مند هستیم که با قرار گرفتن کنار یکدیگر بتوانیم روش های بهتری را برای رشد و توسعه ایجاد کنیم.

او اشاره کرد که این مراسم در مقطع مهمی از موننکو اتفاق می‌افتد زیرا آنها پنجاهمین سال تاسیس شرکت موننکو را پشت سر گذاشته اند؛ ذهبی ادامه داد: بنابراین ۲شرکت مبین‌نت و موننکو بعد از ۵۰ سال خدمت به ایران درتلاش هستند که در کشورهای مختلف توفیقات زیادی کسب کنند. امیدواریم با توسعه ارتباطات ۲شرکت بتوانیم در حوزه‌های بزرگ‌تر و تفاهم‌نامه‌های وسیع‌تر موفقیت‌های زیادی را به‌دست بیاوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا