اقتصادی

جایزه فارس اواردز با حضور مهمانان خارجی در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد

جایزه فارس اواردز به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با حضور مهمانان خارجی در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

توسعه برند، جایزه فارس اواردز با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است.

جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

«فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم گ‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.
این رویداد در استیج اینوتکس با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار شد.

یدالله سیفی رییس بخش ایران سازمان جهانی تبلیغات در مراسم این رویداد در استیج اینوتکس با اشاره به اینکه ما میراث دار کره زمین ،دانش و آنچه که در اختیار ما از نسل گذشته قرار گرفته هستیم اما باید از نسل آینده نیز حمایت کنیم.

وی بیان کرد: سازمان جهانی تبلیغات در مسولیت اجتماعی حمایت از نسل آینده را در برنامه کار خود قرار داده است ،مسولیت اجتماعی بخش عدالت اجتماعی ،شفافیت،محیط زیست و حقوق را در برمی گیرد.سیفی ادامه داد: مسولیت حمایت نسل آینده بخشی از مسولیت اجتماعی است، بسیاری از افراد در فکر و اعتلای حمایت از نسل آینده بوده اند که شاید در بین ما نباشند ولی یادشان باما هست.

وی با بیان اینکه فارس به عنوان یکی از حامیان کشورهای کم برخوردار کمک های شایانی را به نسل جوان در تبلیغات داردافزود: ،پیشرفت هایی که ایران در تبلیغات دارد از کمک های ایشان بوده است. سیفی با اشاره به اینکه فارس در حال حاضر در بستر بیماری است افزود: جایزه فارس از سوی سازمان جهانی تبلیغات در نظر گرفته شده که به فعالان این حوزه ارائه می شود.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا