برندهای ایرانی

در روز سوم نمایشگاه Appex 2024 چه گذشت؟

پایگاه خبری توسعه برند، در روز سوم این نمایشگاه مانند روز اول و روز دوم، سخنرانی و پنل‌های مختلف با حضور علاقمندان برگزار شد.

در ابتدای روز سوم  آرش سروری با فرهاد مرادی، مدیرعامل سروش پلاس، به گفت‌وگو پرداخت و مرادی از چالش‌های حوزه پیام‌رسان‌ها و روند توسعه سروش پلاس گفت.

در ادامه روز سوم نمایشگاه Appex، سخنرانی حامد بیدی، مدیرعامل پلتفرم اجتماعی کارزار‌، با موضوع «در زمانه فیلترینگ و فناتحریم…» برگزار شد.

گفت‌وگوی بعدی روز سوم نمایشگاه appex 2024 با جناب آقای مهران بخار، عضو هیئت‌مدیره بانی‌مد، بود که با آرش سروری به گفت‌وگو پرداخت و تجربیات خود در بانی مد را بیان کرد.

محمد طاوری، مدیر مالی و مشاور توسعه کسب و کار، با موضوع: چالش‌های عکاسان و متخصصان صنعت عکاسی با آرش سروری به گفت‌وگو پرداخت.

گفت‌وگوی بعدی انتقال تجربه آرش سروری با سروش صیادی، مدیر مارکتینگ تماشاخونه، با موضوع «اپلیکیشن‌مارکتینگ در تماشاخونه» بود که از چالش‌ها و راهکارهای تماشاخونه برای مهمانان نمایشگاه گفت.

سخنران بعدی آرش برجی‌خانی، Yektanet Business line manager، با موضوع «موبایل‌هلث» بود.

محمد آغاسی، معاون اجرایی شرکت مبتکران الکترونیک کیش، سخنران بعدی روز سوم بود که با موضوع «کوک، درآمدسازی آسان برای اپلیکیشن‌ها» صحبت کرد.

مهمان بعدی پنل انتقال تجربه آرش سروری، اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار، بود که تجربیات خود را در زمینه مدیریت و توسعه پلتفرم دیوار بیان کرد.

سخنران پایانی هم رضا مهدوی، مشاور برندینگ، با موضوع «برندینگ در استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌ها» به بیان تجربیات خود در پروژه‌های مختلف پرداخت.

پایان

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا