وب گردی

چالش اصلی اسباب بازی های ایرانی در رقابت با نمونه های وارداتی

سید امیرحسین میرمالک یکی از محققان این شرکت فناور فعال در زمینه تولید و ارائه بازی های فکری و سرگرم کننده گفت: سعی کردیم محصولی با کیفیت و کاربردی با بهترین مواد تولید کنیم.

میرملک با اشاره به دستاوردهای این شرکت خلاق گفت: بازی های تولید شده توسط این شرکت با هدف تقویت هوش بصری، فضایی، حرکتی و حرکتی، هماهنگی دست و چشم، تمرکز و تقویت عزت نفس و آشنایی با مفاهیم اولیه علوم مهندسی است. و روباتیک است.

این پژوهشگر بازی سازی با اشاره به چالش های پیش روی شرکت های فعال در حوزه بازی سازی تصریح کرد: مهمترین چالش کسب و کارهای این حوزه ارائه دستاوردهای این حوزه است. شبکه و کانالی در زمینه تبلیغات محصول در این زمینه وجود ندارد.

میرمالک خاطرنشان کرد: اسباب بازی هایی که در کشور تولید می شود باید به مردم ارائه شود و این بزرگترین چالش برای کسب و کارهای این حوزه است. آگاهی عمومی از بازی های تولید داخل می تواند قدرت رقابت ما را با نمونه های وارداتی افزایش دهد.

وی تاکید کرد: اگر تبلیغات قوی در زمینه اسباب بازی های خانگی انجام شود، بسیاری از موانع ما برای فروش محصولات برطرف می شود. تا زمانی که بازار داخلی را از محصولات بومی اشباع نکنیم، نمی توانیم روی صادرات تمرکز کنیم.

وی چالش دیگر این بنگاه ها را تامین مواد اولیه با کیفیت عنوان کرد و گفت: باید مواد اولیه را از بورس تامین کنیم نه از بازار آزاد تا بتوانیم قیمت تمام شده را رقابتی کنیم.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا