وب گردی

طرز تهیه ساده ترین دسر ماه رمضان در ۱۰ دقیقه

اگر به دنبال یک دسر ساده، سبک و خوشمزه هستید که خیلی خامه ای و کسل کننده نباشد، دستور تهیه آسان ترین دسر ماه رمضان را با شما به اشتراک می گذاریم که نه تنها خوشمزه و لذیذ است، بلکه فقط ۱۰ دقیقه زمان می برد تا آماده شود. این دسر خوشمزه را حتما درست کنید، مطمئنم از طعم آن لذت خواهید برد.

عناصر:

پنیر خامه ای ۱۲۵ گرم

خامه غلیظ ۵۰۰ میلی لیتر

۱۲۵ گرم پودر قند

یک ورق خمیر هزار لا

طرز تهیه دسر خامه ای:

نیمی از پنیر خامه ای را در ظرفی بریزید و خامه را به آن اضافه کنید. حالا سلفون را روی کاسه بکشید و از وسط آن را به اندازه دسته های همزن خرد کنید و شروع به هم زدن کنید. این کار از پخش شدن کرم جلوگیری می کند. وقتی خامه و پنیر با هم ترکیب شدند پودر قند را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا خامه به غلظت دلخواه برسد.

در این مرحله یک ورقه از خمیر هازال لا را جدا کرده و به شکل مستطیل های کوچک و یکدست برش بزنید. حالا سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید و خمیر برش خورده را روی آنها قرار دهید و در فر قرار دهید. فر را گرم کنید و روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید. ۱۵-۲۰ دقیقه در این قسمت صبر کنید تا خمیر کاملا طلایی شود.

پس از اطمینان از طلایی شدن کیک ها، قالب را از فر خارج کرده و صبر کنید تا خنک شوند. سپس هر کدام را از وسط نصف کرده و روی آن را با یک لایه خامه و مربای دلخواه روی آن قرار دهید. سپس لایه دوم را روی آن قرار دهید. دسر شما همینطور آماده است.

منبع: بولتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا