وب گردی

زوج آمریکایی در اولین روز ماه مبارک رمضان مسلمان شدند

بیش از ۲۰۰۰ کارمند بهداشت در شمال غزه در اولین روز ماه مبارک رمضان چیزی برای افطار پیدا نکردند.» این تنها بخشی از شرایط غزه در ماه مبارک رمضان است. شهر

در حالی که مردم غزه با بحران و کمبود غذا روبرو هستند و چیزی برای خوردن افطاری ندارند، ایمان و مقاومت آنها بر یک زوج آمریکایی تأثیر گذاشت.

جفری شنکینگ نویسنده و فعال رسانه ای آمریکایی در اولین روز ماه مبارک رمضان با انتشار ویدئویی در فیس بوک به دلیل تاثیر مقاومت مردم غزه از مسلمان شدن خود و همسرش خبر داد.

شان کینگ در صفحه مجازی خود نوشت که من و همسرم قبلاً شهادت خود را بعد از نماز عشاء در مسجد خود در ایالت تگزاس گفته ایم: «امروز صبح با بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان روزه داری را آغاز می کنیم».

او قبل از مسلمان شدن به حمایت از فلسطین و مخالفت با نسل کشی صهیونیست ها نیز شهرت داشت. شرکت متا اکانت این فعال چپ آمریکایی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل انتشار مطالبی در حمایت از فلسطین و توصیف جنگ اسرائیل در نوار غزه حذف کرد.

جفری شاون کینگ ۴۴ ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه ایالتی آریزونا است. او در سال ۲۰۰۸ کلیسایی را در آتلانتا به نام کلیسای شجاعت تأسیس کرد و به مدت چهار سال آن کلیسا را ​​رهبری کرد.او از شبکه های اجتماعی برای جذب اعضای جدید استفاده می کند و در فیس بوک به عنوان کشیش شناخته می شود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا