وب گردی

روایت های تکان دهنده از شاهدان جنایات اشغالگران در مجتمع الشفاء

پس از جنایت هولناک نظامیان اشغالگر صهیونیستی در مجتمع پزشکی الشفا در غرب شهر غزه و کشته شدن تعدادی از زنان بی دفاع فلسطینی از جمله چند زن باردار پس از تجاوز به آنها، خبر ارتش اشغالگر حملات وحشیانه به این بیمارستان تیتر اصلی شد اخبار جنگ غزه منتشر شد و همچنان اطلاعات جدیدی از ادامه جنایات صهیونیست ها در این بیمارستان منتشر می شود.

دردی و ظلمی که حتی کوهها هم نمی توانند آن را تحمل کنند

“درد و ظلمی که حتی کوه ها هم طاقت نمی آورند” این جمله ای است که بازماندگان جنایات نازی های صهیونیست در مجتمع پزشکی الشفاء بیان کردند.

گزارش‌هایی که بازماندگان این جنایات، از جمله پناهندگان و روزنامه‌نگاران، درباره وحشیگری نظامیان صهیونیست در بیمارستان الشفاء ارائه می‌کنند، حاوی مطالبی است که حتی انسان‌ها نمی‌توانند آن را ارائه کنند. در زمانی که جامعه جهانی مدعی دموکراسی و حمایت از حقوق بشر، فرهنگ و تمدن است.

قتل، شکنجه، استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی، آزار و اذیت و کشتار کودکان و در نهایت تجاوز به زنان باردار در مقابل خانواده و همسرانشان جنایات فجیعی است که صهیونیست های وحشی در مقابل جهان مرتکب می شوند. بدون اقدام جامعه بین المللی برای ایستادگی در برابر این نازی های افسارگسیخته.

اشغالگران سگ های وحشی را به سوی غیرنظامیان پرتاب می کنند

یکی از زنان فلسطینی در شهر غزه که شاهد جنایات صهیونیست های فاشیست علیه غیرنظامیان در شهر غزه به ویژه بیمارستان الشفاء و اطراف آن بوده و به همراه فرزندان خود به شرح جنایات نیروهای دشمن رفته است، می گوید: دشمن سربازان سگ های وحشی را به سوی غیرنظامیان رها کردند و به مردان حمله کردند و آنها را کشتند و زنان را مجبور به فرار کردند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش دشمن با حمله به مناطق نزدیک بیمارستان الشفاء، مردان و زنان را مجبور به حرکت به سمت جنوب غزه کردند. نشسته بودیم که ناگهان دیدیم سربازان دشمن با تانک وارد شدند و ما را از خانه ها بیرون کشیدند و سگ های وحشی خود را به ما حمله کردند. پدربزرگ همسرم و عمویم را جلوی چشم ما کشتند.

این زن فلسطینی در ادامه روایت خود از جنایات اشغالگران گفت: خیابان های اطراف بیمارستان الشفاء مملو از اجساد قربانیانی است که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به اطراف بیمارستان کشته اند. من و فرزندانم مسافت بسیار زیادی را طی کردیم تا به قسمت جنوبی نوار غزه برسیم.

در کلیپی که این زن فلسطینی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، علائم ترس و خستگی در چهره او کاملاً مشخص است و دختر خردسال و دو کودک خردسال خود را که در کنارش راه می رفتند در آغوش گرفته بود، بسیار ترسیده بود.

سازمان ملل و جهان عرب کجاست؟

او می گوید که جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء و اطراف آن غیرقابل تصور است و مردم غزه تعجب می کنند که چه گناهی مرتکب شده اند تا در معرض این فجایع شنیع قرار گیرند.

این زن بی دفاع فلسطینی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بی تفاوتی جهان عرب و سازمان ملل در قبال فجایع پیش روی مردم فلسطین بسیار عجیب و وحشتناک است.

همچنین شاهدان عینی دیگر جنایات صهیونیست ها در بیمارستان الشفاء اعلام کردند که وسعت جنایات و ویرانی های صهیونیست ها در این بیمارستان و اطراف آن بی سابقه بوده و علاوه بر کشتار صدها نفر در داخل آن. مجتمع الشفاء شفا و تجاوز به زنان بی دفاع و غیره. صهیونیست ها اغلب خانه های اطراف این بیمارستان را به آتش کشیدند و غارت کردند. نیروهای اشغالگر از ماده ای بسیار قابل اشتعال استفاده می کنند که می تواند تنها در پنج دقیقه خانه ها را بسوزاند.

این شاهدان توضیح دادند که نیروهای اشغالگر از هیچ وحشیگری در بیمارستان الشفا و اطراف آن دریغ نکردند و این بیمارستان به ویرانه تبدیل شد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا