وب گردی

بررسی سخنرانی های تبلیغاتی نامزدها؛ از لباس پوشیدن گرفته تا مبارزه با گلادیاتورها

در ایام انتخابات کاندیداهای حوزه انتخابیه مازندران، عده ای از داوطلبان با تشکیل ستادهای تبلیغاتی و سفر به حوزه های انتخابیه تلاش کردند شور و نشاط انتخاباتی را در منطقه دامن بزنند.

اکثر کاندیداهای حوزه انتخابیه مازندران با تشکیل ستادهای تبلیغاتی به بیان نظرات و دیدگاه های خود با انتشار فیلم ها و سخنرانی های مختلف پرداختند.

این داوطلبان شعارهای مختلفی را برای بیان و طرح دیدگاه خود برگزیدند، تغییر مثبت، همدلی، مبارزه با مافیای فساد و گلادیاتورها، توجه به پروژه های عمرانی و اقتصادی، حل مشکلات اشتغال از جمله این شعارهاست.

نامزدی در حوزه مازندران که در روزهای اخیر با موجی از معترضان و مردم مواجه شده و با شعار تغییر به میدان آمده بود، سخنرانی های تبلیغاتی وی تاکنون با اقبال زیادی مواجه شده است.

داوطلبانی که برای یک شیفت آمده بودند

وی در مراسم افتتاحیه ستاد پیش از انتخابات در منطقه گفت: برای تغییر آمدم، برای توسعه اقتصادی و مدنی آمدم. من آمده ام تا با مشارکت و تلاش شما مردم عزیز دست مافیای ثروت و قدرت را کوتاه کنم. به امید پیروزی و موفقیت برای همه ما در ۲۰ اسفند.

و ادامه داد: امروز وارد عرصه انتخابات شدم زیرا منطقه نیازمند حمایت اداری در سطح کلان است.

یکی دیگر از کاندیدای انتخاباتی که در رزومه و کارنامه خود سوابق مختلفی دارد، در سخنان تبلیغاتی خود با بیان اینکه انگیزه ای دوگانه برای خدمت به منطقه دارم و با روحیه خدمت در انتخابات شرکت کردم، افزود: مطمئن باشید در سه دوره اول. سال ها حرفی که امروز زدم و در جلسات مکرر اعلام می کنم که آن را عملی خواهم کرد و اگر مردم اجازه دهند سه سال این کار را بکنم دوباره برای انتخابات ثبت نام می کنم و اگر نشد در سومین دوره انتخابات ثبت نام می کنم. سال با مردم خداحافظی می کنم، چون سال چهارم تجربه کار است. در نظر گرفته شده است و ما نباید یک سال قبل از انتخابات را به تبلیغ و معرفی خود اختصاص دهیم و ارائه و کارنامه باید افراد را در سال گذشته به ما بیاورد، نه اینکه من در انتخاب فرد خاصی به عنوان فرد ابایی داشته باشم. شارژ.

کاندیداهایی که سابقه حضور در مجلس را دارند نیز در نطق های تبلیغاتی خود به کارنامه و عملکرد مجلس اشاره می کنند و عملکرد پروژه های مختلف مدنی، اقتصادی و محرومیت زدایی نهادهای مختلف را بهره وری معرفی می کنند.

یکی از نامزدهای انتخابات و نماینده مجلس در مازندران اظهار داشت: نه خودروی شاسی بلند گرفتم و نه حقوق مجلس گرفتم و نه سفرهای مجلس رفتم و جزو اولین نمایندگانی بودیم که اعلام کردیم. دارایی کتبی به قوه قضاییه

کسانی که صدای جوانان شدند

داوطلبانی که از بقیه سن کمتری دارند نیز خود را صدای جوانان معرفی می کنند و در صحبت های خود اعلام می کنند که این بار نوبت به جوانان رسیده است.

یکی از داوطلبان حوزه غرب مازندران با بیان اینکه درد جوانان بسیار است و بزرگترها باید یار و یاور جوانان باشند و تاکنون حرف آنها شنیده و دیده نشده است، ادامه داد: درد جوانان ما بزرگ است. همان جوانی که هرگز نمی خواست دیده شود. من همدم شما هستم و آمده ام تا به جوانان اعتماد به نفس بدهم.

بررسی سخنرانی های تبلیغاتی نامزدها؛ از لباس پوشیدن گرفته تا مبارزه با گلادیاتورها

نکته جالب اینکه کاندیداها در زمان حضور در منطقه با توجه به نیاز آن مناطق سخنرانی خود را طراحی و ایراد می کنند که یکی از کاندیدای انتخابات مجلس در سفر به مناطق بالادستی و کوهستانی شهر چالوس با اشاره به مشکلات موجود گفت: جاده ارتباطی کندوان و انسدادهای مکرر آن و این یکی از نگرانی ها بود و مشکلات مردم شهرستان های کلاردشت و مرزن آباد را دانست و گفت: باید به فکر وضعیت مردم منطقه کوهستانی باشند و استقرار کنند. یک مرکز درمانی و بهداشتی در منطقه باشد تا به دلیل یک طرفه بودن جاده زنان باردار یا بیمار چند روزی در منطقه نبندند.

وضعیت مردم منطقه کوهستانی باید مورد توجه قرار گیرد و یک مرکز درمانی در منطقه ساخته شود تا به دلیل یک طرفه بودن جاده، زنان باردار یا بیمار چندین روز در منطقه حبس نشوند.

وی همچنین به مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی مرزن آباد که قرار بود برای ۱۶ هزار شغل ایجاد کند، امروز شبیه خاک مرده ای است که روی آن ریخته شده است، پل ساطره را آب شسته است. چندین سال است و روستاهای واسکول، دلیر، تاور و جاده ناتر مشکلات زیادی دارند.

بار کاندیداها از نظر جامعه علمی نیز در دوره کنونی قابل توجه است و افرادی با مدرک علمی بالا در آن رقابت می کنند و جوانان و مردم از شعارها و وعده های دروغین برای تکراری خسته شده اند. مردم و از روز اول گفتم دست خالی آمدم تا به جنگ گلادیاتورهای تا دندان مسلح و جنگ مافیایی قدرت و ثروتی که در منطقه بیداد می کند بروم.

شور و نشاط انتخاباتی در منطقه هر روز به اوج خود می رسد و نوید یک انتخابات پرشور در ۲۰ اسفند را می دهد و بی شک برنده واقعی این رویداد ملی هم مردم هستند و هم نامزدهایی که برای ثبت حماسه ملی وارد میدان شده اند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا