وب گردی

اگر رمزگشایی شما خوب است، پاسخ عبارت آخر را بگیرید

تست هوش زیر در چند دقیقه مغز شما را آزمایش می کند. اگر باهوش هستید، این کار برای شما آسان خواهد بود! راحت وقت بگذارید و به دنبال پاسخ باشید که راه حل این توالی منطقی از تصاویر چیست؟

برای حل تست هوش با عبارات ریاضی از کسی کمک نخواهید، بلکه سعی کنید خودتان آن را حل و رمزگشایی کنید و توانایی های شناختی خود را بسنجید. به محض اینکه آماده شدید، آماده هستید! با این حال، توصیه می کنیم که چند دقیقه برای تمرکز تا حد امکان وقت بگذارید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت.

در تصویر زیر یک سری عبارات ریاضی دارید که در آخر یک عبارت حل نشده دارند. جواب آخرین عبارت تست هوش بیان ریاضی چیست؟ برای حل این مشکل منطقی ریاضی محدودیت زمانی ۵ ثانیه وجود دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ دادن به تست هوش با عبارات ریاضی
وقتت تمام شده. می توانید از شانس دوم خود برای رمزگشایی تست هوش با عبارات ریاضی استفاده کنید. راه حل این تست هوش را در زیر ببینید آیا پاسخ درستی دارید یا خیر؟

پاسخ دادن به تست هوش

حل تست هوش عبارات ریاضی: منطقی که برای حل این معما باید رعایت می شد:

معادله اول ۵+۵=۱۱ را به دست می دهد. با جمع ۱ به ۱۰ به دست می آید. در معادله دوم نیز از همین رویکرد پیروی می شود و مجموع دو عدد به عدد ۲ اضافه می شود و سپس معادلات حاصل از مجموع زیر به ۳، ۴ و در نهایت اضافه می شود. .. بر این اساس عدد به جای علامت سوال ۲۳ باشد. در آخرین معادله باید جواب را با عدد ۵ جمع کنیم. سپس ۹+۹=۱۸+۵=۲۳ به دست می آید.

منبع: تشک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا