کسب و کار

تجربه لحظاتی شیرین و خاطره انگیز سوغات ارومیه

پایگاه خبری توسعه برند، تجربه لحظات شیرین و خاطره انگیز موضوعی است که همه ما همواره هنگام بودن کنار عزیزانمان خواهان تجربه هستیم که لحظات خود را با باطعمی شیرین و بیاد ماندنی و جدید دوچندان کنیم.

آیا تا به حال از طعم شیرین و لذیذ یکی از سوغات معروف شهر زیبای ارومیه بهره مند شده اید؟

آیا تجربه یک عصر دل انگیز در کنار عزیزانتان و صرف چای با چاشنی شیرینی طعمی نو را چشیده اید؟

آیا از قند های مصنوعی خسته شده اید و بدنبال یک جایگزین برای صرف در کنار چای هستید؟

شهر زیبای ارومیه این امکان را برای شما فراهم کرده است چراکه با داشتن یکی از بهترین و معروفترین سوغاتی های این شهر به استقبال شما عزیزان خواهد آمد.

شهر زیبای ارومیه واقع در شمال غربی ترین استان کشور عزیزمان در استان آذربایجان غربی واقع گردیده است این شهر با داشتن آب و هوای سرد و خشک و مردمی میهمان نواز به پذیرایی از میهمانان عزیز از سایر شهر ها با سوغاتی معروف خود می رود.

حال این سوال برای شما پیش می آید که این سوغاتی شیرین و لذیذ و مقوی چیست که همگان در پی آن هستند؟ نقل ارومیه

نقل چیست و تاریخچه آن

نقل چیست و تاریخچه آن موضوعی مهم و دارای اهمیت بالا برای مردم ارومیه می باشد،نقل یکی از سواتی های شیرین شهر زیبای ارومیه می باشد که از ترکیب آب و شکر و گلاب و مغز انواع آجیل ها با استفاده از فرایندی است که در کارگاه های نقل پزی به عمل می آید تاریخ تولید نقل به سالهای ۱۳۲۰ و دهه ۲۰ باز می گردد جایی که برای اولین بار این شیرینی به شهرت و محبوبیت در بین مردم این شهر رسید و کم کم آوازه این محصول لذت بخش به گوش مردمان رسید.

بهترین نقل ارومیه کجاست

بهترین نقل ارومیه کجاست مطلبی است که به سابقه کاری و کیفیت تولید محصولات نقل باز می گردد.لازم به ذکر است که به هر نقلی نمی توان نقل گفت چرا که این محصول یکی از بهترین سوغاتی های شهر ارومیه می باشد که به نوعی دارای حیصیت برای مردمان این شهر نیز می باشد.با تفاسیری که ارائه کردیم باید بگوییم کارگاهی موفق و بهترین می باشد که تمامی جوانب کار را رعایت کرده باشد.

فروشگاه ایترنتی نقلستان با تکیه بر تجربه خود در این زمینه و کمک از تجربیات گذشتگان در کنار استفاده از دانش بروز و متخصص افراد جوان به شما این نوید را می دهد که نقلی در خورشان شما عزیزان و شهر ارومیه ارائه می دهد.

در این مجموعه هدف اصلی ما رضایت مشتریان و مصرف کنندگان و نیز کیفیت ارائه شده به هم وطنان عزیزمان می باشیم.

مجموعه نقلستان با داشتن انواع نقل های شهر ارومیه و نیز ابتکار در تولید انواع نقل ها با طعم های متفاوت جوابگوی هر نوع ضاعقه و سلیقه ای حق انتخاب را برای مشتریان باز گذاشته است تا بتوانند نسبت به ضاعقه خود محصولات متنوعی انتخاب و از طعم های بینظیر آنها لذت ببرند.

سوغات ارومیه

بهترین نقل ارومیه را از کجا بخریم

بهترین نقل ارومیه را از کجا بخریم اگر برای شما هم دغدغه شده است باید به شما بگوییم که دیگر نیاز به فکر کردن نیست چرا که تنها با چند کلیک ساده به شما عزیزان جعبه های شیرین و دل انگیز نقل را به ارمغان خواهیم آورید و دیگر نیازی به خرید حضوری این سوغاتی صرفا از شهر ارومیه نمی باشید.فروشگاه اینترنتی نقلستان به شما عزیزان این امکان را می دهد تا در خانه و در محیط و بستری امن و با داشتن حق انتخاب های فراوان و ساده نیاز شما را بر آورده کرده و این سوغاتی را از این شهر زیبا به شما هم میهنان عزیز هدیه آورده تا ما هم سهمی از لحظات شیرین شما و یک تجربه دل انگیز سهیم باشیم.

محبوب ترین نقل های ارومیه

محبوبترین نقل های ارومیه از جمله نقل هایی است که با ضاعقه ما ایرانی ها سازگاری بیشتری دارد و مورد پسند ما ایرانی ها قرار گرفته است را به شرح ذیل به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

شهر ارومیه دارای انواع مختلفی از نق می باشد ولی با این حال این دو نقل از محبوبترین و پرمخاطب ترین نقل های این شهر می باشد که به نوعی نقل ارومیه را با این دو نوع نقل میشناسند پس ما هم به شما عزیزان مطالبی در مورد این دو نقل ارائه خواهیم کرد تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

با ما همراه باشید…

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی از جمله نقل هایی می باشد که علاوه بر داشتن طعمی دلچسب و شیرین دارای خواص بسیاری نیز می باشد.در تهیه این نقل از گردو و زعفران خالص استفاده می شود که ترکیب نقل با این دو محصول یک نقل حاوی خواص فراوان و فواید متعدد برای سلامتی انسان را دارا می باشد.زعفران به علت داشتن خواص در افزایش سیستم ایمنی بدن،کاهش کلسترول خون،جبران کم خونی،کمک به بینایی،ضد سرطان،از بین برنده مشکلات گوارشی،شادابی پوست،ضد افسردگی و شادی بخش و… درکنار خواص بینظیر گردو از جمله مفید برای قلب و عروق،مفید برای مغز،استحکام استخوان،جلوگیری از پوکی استخوان،سم زدایی بدن و… که در کنار یکدیگر بنیانگذار یک محصول پر خاصیت می شوند که با وجود این خواص دیگر جایی برای استفاده از قند نمی باشد.

نقل ابریشمی بیدمشکی

نقل ابریشمی بیدمشکی یکی از نقل های معروف این شهر می باشد که طرفداران بسیاری به علت سهولت در مصرف آن به علت سایز کوچک آن و نیز طعمی دلچسب و عطر فوق العاده آن دارا می باشد که جایگاه ویژه ای در بین مردم شهر ارومیه دارد و در اکثر خانه های این شهر یافت می شود.این نقل به علت ترکیب با عرق بیدمشک و نیز خلال بادام جلوه گر طعمی نو و جدید می باشد که در خاطرتان خواهد ماند.این نقل نیز به مانند نقل های دیگر دارای خواص زیادی میباشد چرا که به علت داشتن عرق بیدمشک که مفید برای کم خونی،مفید در بارداری،مفید برای قلب و عروق،آرامش بخش و…در کنار خلال بادام که دارای خواص:مفید برای دندان،رفع یبوست،مفید برای پوست،مفید برای سلامت مغز،کاهش سطح کلسترول،پیشگیری از دیابت،مفید برای کاهش وزن و… می باشد که با تمامی تفاسیری که ارائه کردیم دیگر جایی برای استفاده از قند نمی باشد.

مجموعه نقلستان با دارا بودن کادری با تجربه و استفاده از دانش بروز در جهت تولید بهترین و با کیفیت ترین نقلهای این شهر فعالیت می کند ما به شما این نوید را میدهیم که با خیالی آسوده و راحت نسبت به تهیه و مصرف این سوغاتی شیرین ارومیه ارمغان گر لحظاتی شیرین و جذاب در یک عصر دل انگیز در کنار عزیزانتان سهیمگر بخش کوچکی از شادی های شما عزیزان باشیم تا طعم واقعی نقل را بچشید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا