یا پیامک نده یا اگه میدی با کد تخفیف بده…
پایگاه خبری توسعه برند، بازاریابی و تبلیغات، از جمله فعالیتهای مهم صاحبان مشاغل و کسبوکارها بشمار میرود. از این رو انتخاب متن پیامک و مخاطبان هدف بسیار حائز اهمیت هستند و به همین دلیل است که، هنگام برگزاری کمپینهای تبلیغاتی پیامکی برای ارسال انبوه پیامک تخفیفات ویژه به مخاطبان هدف، پنلهای ارسال اس ام اس بسیار کارآمد هستند. صاحبان مشاغل و کسبوکارها میتوانند با مراجعه به سایت کندو متناسب با نوع خدمات و محصولاتشان، از خدمات این چنین پنلهایی با تعرفههای متفاوت و مقرونبه صرفه را خریداری کنند و از آنجایی که استفاده از پنلها نیاز به نرمافزار و یا سختافزار خاصی ندارد و کار با آن بسیار آسان است، میتوانند از پشتیبانی کندو نیز استفاده کرده و بازاریابی پیامکی خود را راهاندازی کنند.
وقتی میای با کد تخفیف بیا…
امروزه بازاریابی پیامکی به روشی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان هدف تبدیل شده است. این روش نسبت به سایر تکنیکهای بازاریابی از موفقیت بالاتری برخوردار بوده و همچنین مقرون به صرفه است. اما ماجرا تنها با خریداری پنل و ارسال پیامک انبوه به تعداد زیادی از مشتریان ختم نمیشود. برای رسیدن به نرخ بازگشت سرمایهی بالا و همچنین جذب مخاطب هدف، باید کمی خلاقیت داشته باشید. یکی از این خلاقیتها در کمپینهای بازاریابی پیامکی ارسال پیامکهایی است که حاوی کد تخفیف هستند. این کدهای تخفیف پیشنهاد تبلیغاتی برای مشتریان است و آنها را وادار به خرید محصول میکند. فرقی هم نمیکند که خرید از سوی مشتریان قدیمی باشد یا مخاطبان جدید، کد تخفیف برای همه هیجانانگیز است. باز هم مسئله به همینجا ختم نمیشود، حالا نوبت گزارشگیری است، باید بدانید چه تعداد پیامک را به چه گروهی ارسال کردهاید و کدام متن و کدام گروه مخاطبان هدف بیشترین نرخ کلیک یا خرید را داشتهاند. شاید فکر کنید که شاید کمی قضیه پیچیده شد و نگران مدیریت آن شوید. برای مدیریت بهتر کمپینهای تبلیغاتی خود میتوانید از سامانه حرفهای پیامکی استفاده کنید، راهاندازی و کار با چنین سامانههایی نیز همانند پنل ارسال اس ام اس انبوه، بسیار ساده، کارآمد و مقرون به صرفه هستند.
مزایای ارسال پیامک تخفیف برای خرید حضوری و آنلاین
تخفیفات مناسبتی ویژه میتواند از طریق پیامک ارسال شود. در این میان، میتوان از مشتریان درخواست کرد که به فروشگاه مراجعه کنند و کد تخفیف را به فروشندگان نشان دهند. این روش یک راه خوب برای ایجاد انگیزه در مشتریان، برای بازدید از فروشگاه است. وقتی مشتری از فروشگاه بازدید میکند، شانس فروش بیشتر می شود زیرا ممکن است مشتریان محصولاتی را که دوست دارند پیدا کنند.
همچنین برای فروشگاههای آنلاین، میتوان لینک فروشگاه را ارسال کرد و از مشتریان درخواست کرد که برای بهرهمندی از تخفیفات ویژه روی لینک کلیک کنند. این امر تضمین میکند که مشتریان از فروشگاه آنلاین بازدید کرده و شانس تکمیل فروش را افزایش میدهند.
انواع کد تخفیف
کد تخفیف کلمه یا ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترها است. برای استفاده از این کدها در خریدهای اینترنتی درست قبل از مرحله پرداخت، مشتری باید کد تخفیف را در باکس مخصوص تایپ میکند، برخی از این کدها یکبار مصرف و برخی دیگر دریک بازه زمانی خاص میتوانند چندین مرتبه مورد استفاده قرار گیرند.
بارکدها کدهای QR که برای فروشگاههایی کاربرد دارد که دستگاه بارکدخوان دارند و جهت استفاده از آن مشتریان میتوانند بارکدی را که پیشتر برایشان ارسال کردهاید را مقابل دستگاه قرار دهند. این یک روش نوآورانه برای ارائه تخفیف است.
ارسال پیامکی که دارای کد تخفیف و یا کلمات کلیدی هستند و مشتریان میتوانند در مراجعات حضوری خود آنرا به فروشنده نشان داده و از تخفیفات ویژه استفاده کنند.
روش ارتباط سریع از طریق وب سرویس
برای تایید روند ارسل و دریافت کدهای تخفیف بین سایت ارسال کننده و مشتریان برقرار شود از وب سرویس استفاده میشود. وب سرویس ها در واقع یکی از مهمترین خدمات جهت ارائه به برنامه نویسان، توسعه دهندگان وب و سایر افراد این حوزه است. به عبارتی دیگر وب سرویسها ارائه شدهاند تا صاحبین سایتهای مختلف و سایت برنامه نویسی شده یا سایتهایی با CMS عمومی نیز به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به پنل کاربری ارائه دهنده، پیام های مورد نیاز را دریافت و ارسال کنند.
وب سرویسها چه کاربردی دارند
با توجه به آنچه که از وب سرویسها گفته شد، لازم به ذکر است که کاربرد وب سرویس در برخی موارد بسیار حائز اهمیت هستند، در ادامه به برخی از مهمترین آنها جهت ارسال و دریافت پیامک خواهیم پرداخت:
· اعتبارسنجی مخاطب : با این روش کاربران میتواند در لحظه اصالت خود را تایید و در سایت مورد نظر ثبت نام کند.
- ارسال پیامک فعالیتها: تکمیل ثبتنام، اطلاع رسانیهای مهم، بازاریابی پیامکی و …
- امکان ارسال پیامک انبوه: ارسال پیامکهای انبوه به مخاطبانی که شمارهی آنها در پنل ثبت شده است.
- زمانبندی برای ارسال اس ام اس: مدیریت زمانبندی و ارسال پیامکهای خودکار
کلام پایانی
ارسال کد تخفیف از طریق ارسال پیامک راهکاری بسیار ساده است. هنگامی که یک پیامک ارسال میشود، شانس خواندن آن در سه دقیقه ۹۷٪ همچنین نرخ پاسخ ۴۶٪ است که یک روش عالی جهت معرفی برند، محصولات و خدمات به مشتریان است. بازاریابی پیامکی روشی آسان و مقرون به صرفه است اما در به کار گیری آن باید کمی خلاق عمل کرد. درست است که پنلهای ارسال اس ام اس انبوه، مدیریت آن را آسان کرده و ارسال پیامکهای حاوی کدهای تخفیف نیز بسیار کارآمد است. اما برای آنکه از سایر رقبای خود بتوانید متمایزتر عمل کنید باید بتوانید روشهای متفاوت را در کنار یکدیگر گذاشته و شاهد بازدهی عالی آن باشید.
فرقی نمیکند صاحب یک کسبوکار کوچک و خانگی یا یک برند بزرگ و یا مدیر یک شرکت خدماتی معروف هستید. مهم این است که از سادهترین روشها به صورت خلاقانه استفاده کنید و شاهد رشد و شکوفایی کسبوکار خود باشید.
این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.