وب گردی

آرون بوشنل؛ نماد اعتراض به سیاست آمریکا

آرون بوشنل یکی از اعضای فعال نیروی هوایی آمریکا اخیرا اعتراض خود را به جنگ غزه با خودسوزی در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن اعلام کرد که منجر به کشته شدن وی شد.

مسئولان نتوانستند به موقع آتش را خاموش کنند و پس از آن بود که گارد رژیم صهیونیستی اسلحه های خود را به سمت مردی که مشخصا ناتوان بود، گرفتند.

اقدام اعتراضی بوشنل این بود که به جهان بگوید که در نسل کشی غزه که توسط دولت آمریکا حمایت می شود، شریک نخواهد بود. مرگ آرون بوشنل بدون شک تأثیر داشت.

برای بسیاری در ارتش ایالات متحده و برای بسیاری دیگر در جامعه غربی، وقتی از آنچه در اطرافشان و در جهان به نام آنها اتفاق می افتد بیدار می شوند، خشمگین می شوند.

مهم است که کار آرون بوشنل برای افزایش آگاهی در مورد بی عدالتی که او علیه آن صحبت می کرد، ادامه یابد.

بر اساس این احضاریه، بوشنل می دانست که او و تعدادی دیگر از اعضای نیروی هوایی به فلسطین اشغالی اعزام خواهند شد. او ممکن است در حین کمک به نسل کشی فلسطینیان جان باخته باشد. حتی اگر او جان خود را از دست نمی داد، باز هم با این که می توانست به عنوان نیرویی برای تهدید غزه، لبنان، یمن و عراق در کنارش بایستد، در نسل کشی همدست بود.

در حالی که صهیونیست‌ها از مرگ سربازان آمریکایی در جنگ‌هایی که به نفع رژیم صهیونیستی و تعداد انگشت شماری از قدرتمندان آمریکاست خوشحال هستند، اما دوست ندارند یک سرباز آمریکایی را ببینند که در دفاع از حقیقت جان خود را از دست بدهد.

مفهوم وفاداری آمریکا به رژیم صهیونیستی در تاریخ آمریکا تازگی ندارد.

اگرچه برای نجات بوشنل خیلی دیر است، اما شاید برای ایجاد راه و خروج برای افرادی مانند او که از سیاست آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی و به طور کلی سیاست خارجی این کشور خسته شده اند، دیر نباشد.

منبع: میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا