برندهای خارجی

گوگل با هوش مصنوعی، تجربه خرید آنلاین را برای Omoda متحول می‌کند

پلتفرم مد آنلاین Omoda از پلتفرم Vertex AI و مدل‌های Gemini گوگل کلود برای ایجاد یک تجربه خرید شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، امکاناتی مانند جستجوی مکالمه‌ای و ارائه پیشنهادات لباس کامل را به مشتریان ارائه می‌دهد.

به گزارش توسعه برند به نقل از مارکتینگ دایو؛ خرده فروش مد هلندی، Omoda، با همکاری گوگل، “Omoda Stylist” را ایجاد کرده است. این دستیار آنلاین گفتگو محور مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است و همچنین ویژگی “کشف ظاهر” را ارائه می‌دهد که به مشتریان کمک می‌کند به جای خرید تک‌تک آیتم‌ها، برای کل استایل خود خرید کنند.

این ویژگی‌ها از پلتفرم Vertex AI گوگل کلود، مدل‌های Gemini، جاسازی چندحالتی و جستجوی برداری برای ایجاد تجربه‌ای مشابه داشتن یک استایلیست شخصی استفاده می‌کنند. با استفاده از این ابزار، مشتریان می‌توانند نوع استایلی که به دنبال آن هستند، مانند “استایل بوهو برای عروسی”، را توصیف کنند و نتایج سفارشی را مشاهده کنند.

به گفته Omoda، ویژگی گفتگوی هوش مصنوعی اولین مرحله از یک برنامه بزرگتر برای توسعه یک تجربه خرید آنلاین قوی‌تر، از جمله تجسم لباس مبتنی بر آواتار و ادغام کمد لباس، است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا