پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوا بررسی شد
اولین جلسه بررسی پیش نویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی کشور برگزار شد.
به گزارش توسعه برند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی، اولین جلسه بررسی پیش نویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی کشور با حضور دکتر آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و مسئولان و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد.
پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی از مجموعه اسناد اقدامات کلان «سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» است که با هدف ساماندهی و نظارت بر تبلیغات تجاری در فضای مجازی، جهت بررسی و تصویب به مرکز ملی فضای مجازی ارایه شده است.
این سند که متولی تدوین آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به دنبال ساماندهی و نظام مند سازی تبلیغات تجاری در فضای مجازی در راستای ارتقای اعتماد و اطمینان، رعایت ارزش های اسلامی و ایرانی و مهمتر از همه، حفظ حقوق مصرف کنندگان و مردم است.
روند بررسی پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی ادامه دارد و در جلسه کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوا مقرر شد که باهمکاری وزارت ارشاد و نهادهای عضو کمیسیون نسبت به انجام اصلاحاتی روی پیش نویس اقدام کرده و بررسی ها درخصوص آن ادامه پیدا کند.