برگزاری استیج معرکه در اینوتکس ۲۰۲۴ با حمایت روبیکا

سوپراپلیکیشن روبیکا، با برگزاری استیج معرکه، در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس باعث خلق شگفتی از استقبال داغ استارتاپ ها و مدیران حاضر در حوزه های مختلف این دوره از نمایشگاه شد.
رسانه توسعه برند به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴؛ نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس»، معرکه با مدیریت سوپراپلیکیشن روبیکا در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ به گفته دیگر شرکت های حاضر در نمایشگاه از جمله؛ احمد عطارزاده، معاون بازاریابی تپسل، درباره این استیج گفت: در ابتدای راهاندازی این استیج، اصلا گمان نمیکردیم که با چنین استقبالی روبرو شود. اما امسال حدود ۷۳ استارتآپ برای بیان ایدهها و برنامههای خود در معرکه، استیج در اختیار دارند. این ۷۳ شرکت از فیلترهای ما عبور کردهاند، درغیراینصورت تعداد متقاضیان بیش از این تعداد بود. وی افزود: از روبیکا بابت حمایت از معرکه و ورودش به حوزه سرمایهگذاری در زمینه کسبوکارهای نوین تشکر میکنم.
حمایت قابل تقدیر از حمایت موفق روبیکا از استارتاپ ها
بر اساس این گزارش، هادی مرادی، بنیانگذار و سردبیر رسانه دیام برد، با حضور در استیج معرکه درباره چالش تبلیغات در استارتآپهای به بحث و گفت و گو پرداخت و گفت: این شرکتها چون تجربه کافی در زمینه بازاریابی تبلیغات ندارند، ممکن است که بودجه اندک خود را صرف تبلیغات در کانالهای اشتباهی میکنند. پیشنهاد من به شرکتهای نوپا آن است که یک مدیر یا مشاور بازاریابی تبلیغات را به تیم خود اضافه کنند تا نتیجه بهتری بگیرند. او حمایت روبیکا از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا را قابل تقدیر دانست و گفت: این کمپین در رسیدن به هدفی که داشته، توانسته موفق عمل کند و در مجموع تبلیغات خوبی را ارائه دهد.
در معرکه امروز شرکتهای نیکا ایآی، نوآوران نواویرا و فیلاگر در حوزه هوش مصنوعی، لب مدکس در حوزه خرید ملزومات آزمایشگاهی، متاپیکسلز در حوزه دورکاری، زوماوت در حوزه رمزارزها، ایران موت در زمینه برگزاری دادگاه مجازی و … به ارائه ایدهها و محصولات خود پرداختند.
هوش مصنوعی در پلتفرمها
این گزارش همچنین حاکی است؛ در بخش استیج اینوتکس حسام علویان، کارشناس هوش مصنوعی روبیکا، درباره تاثیرات هوش مصنوعی بر پلتفرمهای دیجیتال، گفت: پلتفرمهای دیجیتال در حال حاضر در زندگی ما نقش بسیار پررنگی ایفا میکنند؛ فروشگاههای آنلاین، سرویسهای پخش فیلم و سریال و پیامرسانها مثالهایی از این دست هستند و هوش مصنوعی تاثیر زیادی بر این پلتفرمها میگذارد. وی در ادامه با اشاره به حوزههایی که هوش مصنوعی میتواند بر پلتفرمها اثر بگذارد، گفت: تولید محتوا، پایش محتوا، سیستمهای پیشنهاددهنده، تبلیغات کسب درآمد، موتورهای جستوجو و دستیارهای هوشمند، حوزههایی هستند که هوش مصنوعی میتواند در آنها نقش مهمی را بازی کند.
آینده هوش مصنوعی در روبیکا
علویان درباره امکاناتی هوش مصنوعی در روبیکا برای کاربران فراهم کرده است، گفت: «روبیکا اولین پیامرسانی است که سرویس تبدیل صوت به متن را برای کاربرانش فراهم آورده است. در حدود ۴ ماه، بیش از ۷۰ میلیون بار از این سرویس استفاده شده است که نشاندهنده رضایت کاربران است. او در پایان نیز درباره آینده هوش مصنوعی در روبیکا افزود: سرویس تولید عکس توسط متن و سرویس بهبود کیفیت عکس به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است؛ اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار میشود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفهدار، ۱۵۰ سرمایهگذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسبوکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.
توسعه برند حامی رسانهایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴