پایگاه خبری توسعه برند، هویت بصری برند ال جی رونمایی شد.
در دستورالعملهای جدید ارتباطی برند این شرکت که با کارمندان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است، الجی مسیر جدیدی را برای محبوبیت برند توسط مشتریان در سراسر کشورها و نسلها، از جمله نسل Z، و در نهایت به عنوان یک برند نمادین معرفی کرد. دستورالعملهای ارتباطی برند، ارزشهای اصلی الجی «تجربه مشتری سازش ناپذیر»، «نوآوری با محوریت انسان» و «گرما برای تقویت یک لبخند» را تکرار میکند.
شعار نام تجاری، Life’s Good، پیامی را در بر می گیرد که چگونه شرکت مشتریان خود را قادر می سازد از زندگی با کیفیتی لذت ببرند و لحظات ارزشمندی را از طریق محصولات، خدمات و ارتباطات ال جی تجربه کنند. و به عنوان ماموریت برند، این شرکت نوآوری برای زندگی بهتر را دنبال کرده است و به شکلدهی زندگی و آینده بهتر برای سیاره کمک میکند.
در فضای دیجیتال، نماد شرکت جان می گیرد و مشتریان را با سطح جدیدی از بیان درگیر می کند. نماد برند که از حروف “L” و “G” تشکیل شده است، می تواند هشت حرکت منحصر به فرد از جمله تکان دادن سر، چرخیدن و چشمک زدن را انجام دهد. نماد برند با قابلیتهای جدید خود میتواند با لبخندی دوستانه از مشتریان استقبال کند یا در کنار موسیقی پسزمینه روی پلتفرمهای دیجیتال به روشهای شوخآمیز مختلف حرکت کند. علاوه بر رنگ قرمز الجی، این شرکت از رنگ قرمز فعالتر الجی در تمام نقاط تماس مشتری استفاده خواهد کرد. همچنین عناصر گرادیان مختلف در الجی اکتیو قرمز، سفید و مشکی نیز معرفی شدند که تنوعی را ارائه میدهند زیرا میتوان آنها را با توجه به ویژگی منحصر به فرد هر محصول یا خدمات اعمال کرد. این شرکت همچنین یک تایپ فیس جدید برای شعار برند Life’s Good خود طراحی کرد که به طور گستردهتری به عنوان دارایی برند در بستهبندی محصولات استفاده خواهد شد. اشکالی با الهام از محصولات مختلف الجی به طرز هوشمندانهای در حروف چاپی ادغام شدهاند. استراتژی برند جدید الجی نه تنها هویت منحصربهفرد شرکت را تقویت میکند، بلکه نشاندهنده تمایل و ظرفیت آن برای تکامل نسلها، همراه با تعهد بینظیر آن به نوآوری تجربیات مشتری در سراسر جهان است. این شرکت قصد دارد در طول سال از دارایی برند منحصر به فرد خود در تمام نقاط تماس با مشتریان در سطح جهان استفاده کند. ویلیام چو، مدیرعامل الجی الکترونیکس گفت: «داشتن یک استراتژی برند قوی و ثابت به ما امکان میدهد تا ارزش پیشنهادی و هویت منحصربهفرد خود را که به طور هماهنگ نوآوری و گرما را در هم میآمیزد، به اشتراک بگذاریم.» الجی با پیادهسازی استراتژی برند جدید، قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که با مصرفکنندگانی که فراتر از نسلها و مکانها هستند، طنینانداز شود.»
پایان