اقتصادی

تریبون ایبوک «روابط عمومی مدرن» را منتشر کرد

پایگاه خبری توسعه برند، روابط عمومی یکی از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید برخی از افراد، روابط عمومی را با بیانیه‌های منتشرشده در هنگام بحران به خاطر بیاورند یا تصور کنند که در عصر دیجیتال این حوزه شکل گرفته است.
اما روابط عمومی از سال‌ها قبل در ادبیات کسب‌وکارها وجود داشته و فقط با توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و گسترش رسانه‌های جمعی، شکل و شمایل تازه‌تری به خود گرفته است.

به تازگی تریبون، ایبوکی با عنوان «روابط عمومی مدرن» منتشر کرده که در آن به صورت کامل حوزه روابط عمومی را مورد بررسی قرار داده و راهنمای کاملی است برای افرادی که قصد دارند با حوزه روابط عمومی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابط عمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسب‌وکارهای امروزی ایفا می‌کند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های روابط عمومی مدرن می‌‌‌پردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابط عمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی می‌کند.

در انتهای این ایبوک هم ساختار تیم‌های روابط عمومی در یک سازمان و مهارت‌های که باید کسب کنید تا تبدیل به یک متخصص روابط عمومی شوید را بیان کرده است.

ایبوک روابط عمومی مدرن شامل مثال‌های فراوانی از نمونه‌های داخلی و خارجی است و به زبانی ساده تمام مفاهیم روابط عمومی و برای هرکسی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می‌کند، می‌تواند کاربردی باشد.

 

برای دانلود این ایبوک، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

tribn.ir/PR-ebook

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا