برندهای ایرانی

آغاز همکاری بانک سینا و برند مدیران خودرو

پایگاه خبری توسعه برند، در جلسه‌‌ای که با حضور سرپرست بانک سینا، رئیس هیات‌‌مدیره و مدیران عامل شرکت‌‌های مدیران خودرو، ایرانیان خودرو و شرکت لیزینگ جامع سینا برگزار شد، افزایش تعاملات و همکاری‌‌های سه‌جانبه مورد تاکید قرار گرفت.

 

به گزارش روابط‌‌عمومی بانک سینا، سرپرست بانک سینا در این جلسه طی سخنانی با اشاره به ظرفیت‌‌های این بانک در راستای تامین مالی و حمایت از شرکت‌‌های تولیدی گفت: امروزه همان‌گونه که در حوزه صنعت و تکنولوژی پیشرفت‌های قابل توجهی را شاهد هستیم، در عرصه بانکداری نیز تحولات عمده‌‌ای صورت گرفته و لذا نیاز است که نگاه سنتی به بانک‌ها از پرداخت صرف تسهیلات به ارائه خدمات جدید تغییر یابد. غلامرضا فتحعلی اظهار کرد: امروز بانک‌ها نه تنها در حوزه واسطه‌‌گری مالی بلکه در حوزه فین‌‌تک‌‌ها و پرداخت نیز می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند و بانک سینا نیز با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌‌های موجود آماده است تا زنجیره و سبدی متنوع از محصولات و خدمات را در حوزه پولی و بانکی در اختیار شرکت‌‌های تولیدی از جمله خودروسازها قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: بانک سینا در حال حاضر تدوین برنامه راهبردی کسب‌‌وکار را در دست اجرا دارد که با عملیاتی شدن این طرح می‌توانیم خدمات متنوعی را به راحتی ارائه داده و حتی از طریق تهیه سوپر اپلیکیشن مدنظر شرکت و اتصال به درگاه بانک، فرآیند فروش خودروهای دست دوم را نیز تسهیل کنیم. سرپرست بانک سینا تصریح کرد: این بانک از توانایی‌‌ و پشتوانه خوبی برخوردار است و به عنوان بانکی خوش‌‌نام و شفاف در جامعه شناخته می‌شود. ما علاقه‌‌مند به توسعه همکاری‌‌های متقابل بر اساس توانایی‌‌های بانک هستیم و امیدواریم نقش قابل توجهی در حمایت از تولید ایفا کنیم. در ادامه این نشست، یوژولی، مدیرعامل شرکت مدیران‌‌خودرو نیزبا استقبال از همکاری با بانک سینا گفت: این شرکت ۱۰ درصد از سهم بازار فعلی خودرو در ایران را در اختیار دارد و پس از شرکت‌‌های ایران‌‌خودرو و سایپا، صاحب جایگاه سوم کشور است.

وی افزود: این شرکت به‌‌روزترین و مدرن‌‌ترین خودروها را به فاصله کوتاه شش ماهه و یکساله با بازار چین به ایران عرضه می‌کند و طی همکاری‌‌ای که با بانک‌ها از جمله بانک سینا خواهیم داشت، می‌توانیم زمینه ارائه خدمات لیزینگی و فروش اقساطی خودرو به مشتریان را به‌طور گسترده فراهم‌ سازیم. طی این تفاهم‌‌نامه همکاری، خط اعتباری جهت ارائه به صاحبان مشاغل و خرید اقساطی خودروی اقساطی از سوی بانک سینا در نظر گرفته شده است. در این جلسه مهدی رزمی، عضو هیات‌‌مدیره و معاون اعتبارات و بین‌الملل، چنگیز مروج، معاون مالی و سرمایه‌‌گذاری، مهدی باستان، معاون برنامه‌‌ریزی، ابوالفضل انوری، معاون حقوقی و نظارت، روح‌‌الله جراحی، مدیرعامل شرکت لیزینگ جامع سینا، حمیدرضا شاکری، مدیر منطقه غرب تهران، داوود منفرد، رئیس شعبه میدان صنعت از بانک سینا‌، بهرام شریعت، رئیس هیات‌‌مدیره شرکت مدیران خودرو، ظهیر امیری، مدیرعامل شرکت ایرانیان خودرو و امیری، مشاور مدیرعامل و هیات‌مدیره شرکت مدیران خودرو نیز حضور داشتند.

رشد سودآوری برند بانک سینا در پایان 1400
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا