برندهای ایرانی

حضور برند همراه اول در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی

پایگاه خبری توسعه برند، همراه اول به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید محتوا و سرویس‌های دیجیتال، در نمایشگاه فناوری‌‌‌های محتوای فضای مجازی با سرویس‌ها، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌هایی نظیر «شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)»، «زیست‌بوم مجازی درسا»، «سرویس اینترنت کودک و نوجوان»، «مرورگر بومی ذره‌بین»، « API کنسول» و بخش‌های «متاورس»، «بازی‌های رایانه‌ای» و «انیمیشن کارتونی» حضور دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند با آخرین دستاوردهای خدمات محتوایی این اپراتور آشنا شوند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) که جلوه‌‌‌ای از هم‌‌‌افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه «رسانه‌‌‌های دیجیتال» و «بازی‌‌‌های رایانه‌‌‌ای» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، صبح یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ با هدف حمایت از توسعه کسب‌وکارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌‌‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت، در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است.

فراهم‌‌‌سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست‌بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان‌‌‌های مشارکتی و زمینه‌‌‌سازی آشنایی آنها با آخرین فناوری‌‌‌های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم‌‌‌انداز شبکه‌‌‌سازی فعالان، هم‌‌‌افزایی کسب و کارها، رشد همکاری‌‌‌های ملی و بین‌المللی، جذب سرمایه توسط کسب و کارها و معرفی آخرین فناوری نوظهور را در برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌‌‌های دیجیتال با عنوان جدید نمایشگاه فناوری‌‌‌های محتوایی فضای مجازی CTEX دنبال می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا