سقوط سهام تسلا
پایگاه خبری توسعه برند، بررسی نشان میدهد که سهام بازار تسلا در بازار کلیدی کالیفرنیا در سه ماهه اول سال و با توجه به افت شدید قیمتها کاهش یافت.
بر اساس دادههای کمیسیون انرژی کالیفرنیا، برند تسلا از ژانویه تا مارس، ۵۹.۶ درصد از بازار الکتریکی در کالیفرنیا را در اختیار داشت که از ۷۲.۷ درصد مدت مشابه سال گذشته و پایینترین رقم از سال ۲۰۱۷ تاکنون است.
رقبایی مانند برندهای فولکسواگن، کیا و جنرالموتورز، سهم بازار خود را در کالیفرنیا در این دوره افزایش دادند، البته که هر کدام تک رقمی هستند. فروش تسلا در کالیفرنیا ۱۶ درصد از تحویل جهانی این خودروساز در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.
بر اساس گزارش رویترز، تسلا از ژانویه قیمتها را در ایالاتمتحده کاهش و قیمتها را در این بازار ۶ بار کاهش داده است. ماسک این هفته نشان داد که سازنده خودروهای برقی رشد فروش را پیش از سود در یک اقتصاد ضعیف در اولویت قرار میدهد.