برندهای ایرانی

برند شهروند به شهرداری تهران برگشت

پایگاه خبری توسعه برند، مدیرعامل فروشگاه شهروند در مورد ابهامات بُن‌های جعلی و واگذاری برند شهروند توضیحاتی ارائه کرد.

قربانیان در واکنش به گزارش حسابرسی فروشگاه شهروند برای سال‌های مالی ۹۶ تا ۹۹ گفت: شرکت شهروند با ۲۷ سال سابقه کار تنها برند شهرداری تهران محسوب می‌شود که در این مجموعه، ۱۰۰۰ تامین کننده، ۲۰۰۰ نیروی انسانی و ۱۴۰۰ نماینده شرکت مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه در دوره‌ای که ما به شهرداری آمدیم شاهد افت در مقوله اقلام فروشی بودیم، ادامه داد: در حوزه فروش‌مان شاهد منفی ۲۲ درصد بودیم که حالا به ۱۱ درصد افزایش فروش رسیده‌ایم.

مدیرعامل فروشگاه شهروند با بیان اینکه تعداد فاکتورها ۱۰ درصد رشد پیدا کرده است، گفت: همچنین ما شاهد رشد ۶۱ درصدی ریالی فروش شهروند هستیم که امیدواریم در سال آینده این عدد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سیاست فروش اعتباری و اقساطی نداشتیم که حالا طی یک مدل سازی در یک سال گذشته این مهم محقق شد و گام بعدی آن است که به سمت سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های خارج شهرداری برویم، اظهارکرد: در حال حاضر ۱۰ توافق‌نامه نیز با سازمان‌ها و شرکت‌های بیرونی شهرداری منعقد شده است.

قربانیان با بیان اینکه در دوره مدیریت گذشته شرکت شهروند بدون اخذ مجوز شهرداری حق بهره‌برداری از برند خود را در قبال اخذ ۳۰ درصد از سهام یک شرکت دیگر واگذار کرده بود، گفت: پس از پیگیری‌های حقوقی و دستور شهردار تهران برند شهروند را برگرداندیم و به جرأت اعلام می‌کنم که برند شهروند حالا متعلق به شهرداری است.

وی با بیان اینکه توسعه کشوری فروشگاه شهروند را در دستور کار قرار دادیم، به گونه‌ای که تا پایان سال دو فروشگاه به مجموعه فروشگاه‌های کشوری‌مان اضافه می‌شوند، گفت:‌ بُن یکی از ابزارهای فروش مجموعه شهروند است که سازمان‌ها و شرکت‌ها هم از آن برای ارائه خدمات به کارمندانشان ارائه می‌کنند و ما در این مدت ایراد بن‌های جعلی را برطرف کردیم. به گونه‌ای که هر بُن کد اختصاصی دارد و در صورت استفاده این کد باطل می‌شود و در یک سال و نیم اخیر حتی یک بُن تکراری و جعلی نداشتیم.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا