برندهای ایرانی

عرضه منظم محصولات برند سایپا به متقاضیان مرحله دوم

پایگاه خبری توسعه برند، حسین کاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو،‌ اظهارداشت: با عدم حضور ایران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۱۱ محصول، با استقبال بالای متقاضیان روبرو شد.

به نقل از سایپانیوز،‌ ‌‌او ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با درک صحیح حساسیت شرایط و اهمیت حفظ ثبات ایجاد شده در بازار خودرو، برنامه‌ریز‌ی‌ لازم را در مدیریت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه تولید خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واریز وجه را از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود یکصد هزار متقاضی مشارکت‌کننده برای۶ محصول عرضه شده،‌ طی ۷ مرحله فراخوان داده شده است،‌ تصریح کرد:  وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سیستم فروش اقدام کرده‌اند.

او تاکید کرد: همانگونه که از شرایط بازار برآورد می‌گردد، نتیجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قیمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و به‌عبارتی با پاسخ به درخواست‌های خرید، رضایتمندی متقاضیان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.

 کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه تولید در فرآیند گروه خودروسازی سایپا کاملا مشهود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا