برندهای ایرانی

عرضه منظم محصولات برند سایپا به متقاضیان مرحله دوم

پایگاه خبری توسعه برند، حسین کاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو،‌ اظهارداشت: با عدم حضور ایران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۱۱ محصول، با استقبال بالای متقاضیان روبرو شد.

به نقل از سایپانیوز،‌ ‌‌او ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با درک صحیح حساسیت شرایط و اهمیت حفظ ثبات ایجاد شده در بازار خودرو، برنامه‌ریز‌ی‌ لازم را در مدیریت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه تولید خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واریز وجه را از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود یکصد هزار متقاضی مشارکت‌کننده برای۶ محصول عرضه شده،‌ طی ۷ مرحله فراخوان داده شده است،‌ تصریح کرد:  وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سیستم فروش اقدام کرده‌اند.

او تاکید کرد: همانگونه که از شرایط بازار برآورد می‌گردد، نتیجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قیمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و به‌عبارتی با پاسخ به درخواست‌های خرید، رضایتمندی متقاضیان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.

 کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه تولید در فرآیند گروه خودروسازی سایپا کاملا مشهود است.

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا