برندهای ایرانی

برند فونیکس تعبیر لوکس مدیران خودرو

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت خودروسازی مدیران خودرو از برند جدید خود به نام فونیکس رونمایی کرد که این برند برای محصولات لوکس و جدید این شرکت در بازار استفاده خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو شب گذشته با حضور اصحاب رسانه و فعالین صنعت خودرو از برند جدید خود به نام فونیکس رونمایی کرد. این برند قرار است برای محصولات جدید این خودروساز در کشور استفاده شود.

جک لی مدیر عامل شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو، در رونمایی این برند، گفت: فونیکس یا همان ققنوس نماد تعالی و رشد محصول براساس خواسته نیاز مشتریان داخلی است. از این پس خودروهای تیگو۸، تیگو۷پرو و آریزو ۶ پرو با برند فونیکس وارد بازار می شود. از این برند به زودی محصولات الکتریکی و هیبریدی جدیدی وارد بازار می شود.

رونمایی برند فونیکس با حضور، بهرام شریعت مالک مدیران خودرو و جک لی مدیرعامل این شرکت خودروسازی انجام شد.

مدیران خودرو

بابک صدرایی مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو در رونمایی این محصول، گفت:اینکه دیده بشوید، نیاز به برند دارید که سه اصل خلاقیت، نوآوری و به روز بودن را داشته باشد. تکنولوژی در صنعت خودرو به حدی با سرعت رشد قابل توجهی پیش می رود که از تکنولوژی تاثیر می گیرد. هم روی آن تاثیر می گذارد. خودروهای خود ران، الکتریکی و هیبریدی همگی در یک دهه ایجاد شدند. امروز رقابت خودروسازان برسر تکنولوژی است و قدرت از آن کسی است که قدرت داشته باشد.

وی افزود: برای رفع نیاز مشتریان و توسعه بازارهای بین المللی این برند می آید. فونیکس جدا از معنی آن نشان تکنولوژی است که سمبل آن است. به نحوی که ارتباط مناسب بین انسان و خودرو ایجاد می‌کند. جامعه هدف فونیکس برای افرادی هست که دنبال خودروی به روز، جدید با جایگاه بالا هستند. فونیکس مخصوص کسانی است که دنبال ارتقا و چالش هستند. فونیکس متمایز و ارزشمند در فناوری، سرویس و لوکس بودن است.

منبع: تحلیل بازار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا