برندهای خارجی

زمین گیر شدن طاق‌های طلایی برند مک‌دونالد

پایگاه خبری توسعه برند، کارگران با شروع اولین مرحله از تغییر برند فروشگاه‌های شرکت فست فود در روسیه و چند روز پس از اعلام برنامه‌های مک‌دونالد برای خروج از این کشور، علامت تجاری «طاق های طلایی» را از رستوران مک دونالد در شمال مسکو برداشتند.

بزرگ‌ترین رستوران و فست‌فود زنجیره‌ای جهان، رستوران‌های خود را در روسیه به یکی از صاحبان مجوز محلی خود می‌فروشد که آنها را با نام جدیدی که هنوز اعلام نشده، پس از سه دهه فعالیت در این کشور، تغییر می‌دهد. مک‌دونالد گفته است که علائم تجاری خود را حفظ خواهد کرد.

طاق‌های زرد بیرون رستوران در شهر خیمکی در نزدیکی مسکو، روی زمین قرار گرفته‌اند و مشخص نیست که آیا کار برای حذف لوگو از شعب دیگر در سراسر کشور در حال انجام است یا خیر. مک دونالد در ماه مارس تصمیم گرفت رستوران‌های خود را در این کشور تعطیل کند.

به گزارش رویترز، خروج مک‌دونالد یکی از مهم‌ترین اتفاقات در مخالفت جنگ روسیه در اوکراین با عنوان عملیات نظامی بوده است.

منبع: ایسنا

لوگویی برای برند گردشگری اصفهان
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا