گزارش برند لندو «برند ایران رنتر سابق» سال ۱۴۰۰
پایگاه خبری توسعه برند، گزارش برند لندو سال ۱۴۰۰ در ۶۹ صفحه منتشر شد.
برند لندو با نام تجاری «ایرانرنتر» فعالیت خود را در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ شروع کرد. ایرانرنتر در سال ۱۳۹۹ به «لندو» تغییر نام داد و تا به امروز، مسیر خود را با تمرکز بر ارائه اعتبار آنلاین ادامه داده است.
در حال حاضر لندو بهعنوان بزرگترین پلتفرم خرید اقساطی در ایران شناخته میشود که برای تأمین اعتبارهای درخواستی مشتریان با بانک همکاری میکند. لندو با ارائه وام آسان، بدون نیاز به چک، ضامن، پیشپرداخت و جریمه دیرکرد، امکان خرید اقساطی آنلاین را برای کاربران فراهم کرده است. به همین منظور، هزاران فروشگاه معتبر آنلاین با این مجموعه همکاری میکنند تا ایرانیان در هر نقطه از کشور بتوانند به جای پرداخت نقدی، کالا و خدمات موردنظرشان را به صورت اقساطی تهیه کنند.
در گزارش سال ۱۴۰۰ لندو، با ارائه آمار و ارقام دقیق، نحوه فعالیت و رشد این مجموعه بررسی شده و چگونگی فعالیت لندو و تأثیرگذاری لندو در حوزه لندتک توضیح داده شده است. در این گزارش تلاش شده تا فعالان و علاقمندان بازار لندتک، دیدی روشن نسبت به این حوزه و آینده آن بهدست آوردند.
فهرست گزارش برند لندو:
این گزارش در ۶ بخش برای علاقمندان این حوزه منشتر شده است.
گزارش برند لندو در یک نگاه:
دانلود گزارش گزارش برند لندو:
آیندهای روشن برای برند لندو در بازار ایران
لندو در سال ۱۴۰۰ گامهای مهمی در جهت رشد صنعت لندتک برداشته است و اکنون این مجموعه از نامهای بزرگ بازار لندتک ایران محسوب میشود. اما لندو به این پیشرفتها بسنده نمیکند و به دنبال این است که با فراگیری مالی، قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند. به همین دلیل لندو در اولین سال قرن پیش رو، ایدههای جدیدی مثل سرویس خرید اعتباری (BNPL) و ارائه وام طی یک روز را عملی خواهد کرد.
لندو با قدرت برای رفع نیازهای مالی تمام اقشار جامعه تلاش میکند و به همین دلیل به رشد صنعت لندتک در ایران بسیار خوشبین است.