برندهای ایرانی

کیوردچی تا سال آینده رهبر بازار می‌شود

کیوردچی به عنوان اولین ابزار تخصصی کیورد ریسرچ فارسی در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ شرکت کرد.

توسعه برند-جواد راشدی؛ اسماعیل نورمحمدی، بنیانگذار کیوردچی درباره حضور خود در الکامپ به توسعه برند گفت: جامعه هدف کسب‌وکار ما افرادی هستند که در نمایشگاه الکامپ حضور دارند و ما برای اینکه رشد سریعتری داشته باشیم و در اکوسیستم بیشتر دیده شویم، در این نمایشگاه شرکت کردیم. همچنین علت دیگر حضور ما در این نمایشگاه این است که نظرات کاربران خود را از نزدیک جویا شویم؛ زیرا نظرات کاربران باعث می‌شود خطاهای کار سریعتر برطرف شود که این امر هم باعث رشد سریعتر می‌شود.

۱۳هزار کاربر در کیوردچی

وی درباره رشد کیوردچی بیان کرد: ما مدت دو سال بر روی سرویس کیوردچی کار کرده‌ایم و حدود شش ماه است که به مرحله کسب درآمد رسیده است. در همین شش ماه حدود ۱۳هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و کاربران وفاداری به‌دست آورده‌ایم و هر روز هم به این عدد اضافه می‌شود. برای مثال روزانه حدود ۳۰۰ نفر در این سرویس ثبت‌نام می‌کنند، بدون اینکه کار مارکتینگ خاصی در این زمینه انجام داده باشیم که اگر بخواهیم علتی برای این رشد بیان کنیم، به نظر می‌رسد به این دلیل باشد که هم‌خوانی مناسبی با بازار ایران دارد.

مدیرعامل کیوردچی درباره چالش‌های پیش روی کیوردچی خود ابراز کرد: چالش اصلی ما در ایران موضوع فیلترینگ است؛ زیرا سرعت کار را کاهش می‌دهد. برای مثال کاری را که می‌توان در سه ساعت انجام داد، به دلیل استفاده از فیلترشکن در ایران در یک روز انجام می‌شود. همچنین چالش دیگر ما مسئله تحریم و خرید سرویس‌های خارج از ایران است؛ زیرا ما برای ارتقای کیفیت خدمات خود از سرویس‌هایی مانند open ai یا LAMA استفاده می‌کنیم.

ما به دنبال شنیدن معایب خود هستیم

نورمحمدی در پاسخ به این سؤال که بازدیدکنندگان کیوردچی چه نظراتی داشتند، گفت: با وجود اینکه ما بیشتر به دنبال شنیدن مشکلات و معایب خود بودیم ولی بازدیدکنندگان بیشتر نظرات مثبت خود را به ما ابراز می‌کردند و از وجود چنین سرویسی خرسند بودند. ولی خب با وجود لطفی که با ما دارند، ما می‌دانیم که نقد وجود دارد و ما به دنبال شنیدن نقد هستیم.

اسماعیل نورمحمدی، بنیانگذار کیوردچی درباره آینده کسب‌وکار خود ابراز کرد: بنا به تحلیل‌هایی که از کسب‌وکار خود و دیگر رقبا داشته‌ایم، می‌توان گفت که تا آخر سال یا نهایتاً تا اواسط سال آینده به رتبه یک بازار، با اختلاف زیاد از رقبا دست پیدا کنیم. دلیل این سخن این است که ما داده‌های دقیق به کاربران خود ارائه می‌دهیم و در صحت داده‌ها هیچ تردیدی نداریم.

ارائه محتوای کاربردی و تمیز برای کاربران

نور محمدی در توضیح کسب‌وکار خود توضیح داد: کیوردچی سرویسی ارائه کرده که بر اساس آن به شما می‌گوید که انسان‌ها درباره کلمه مورد نظر چه سؤالاتی از گوگل می‌پرسند و بر اساس همان پرسش‌ها، کلمات مناسب سئو را به شما پیشنهاد می‌دهد. پس از آن بر اساس کلمات پیشنهادی و به کمک هوش مصنوعی، محتوای سئو شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محتوا به وسیله ادغام چند ابزار کاربردی مانند چت جی‌پی‌تی و دیگر پلتفرم‌‎ها ساخته می‌شود؛ زیرا ابزاری مانند چت جی‌پی‌تی به تنهایی برای ساخت یک محتوای تمیز فارسی مناسب نیست.

وی افزود: هیچ هوش مصنوعی اخبار یک‌ساعت گذشته را به شما ارائه نمی‌دهد ولی کیوردچی این قابلیت را دارد که حتی اخبار منتشر شده در همان روز را هم مورد بررسی قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا