رشد سهم برند رایتل در بین اپراتورها
پایگاه خبری توسعه برند، آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از روند مستمر رشد سهم برند رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال ۱۴۰۰ حکایت دارد.
بنابر اعلام روابط عمومی رایتل، طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۴۰۰ توانست بیشترین نرخ رشد را در بازار اپراتورهای تلفن همراه کسب کند.
بر این اساس، رایتل برای سومین دوره متوالی، پس از زمستان ۹۹ و بهار ۱۴۰۰ در تابستان سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرد.
مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان میدهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان دو دهم درصد رشد، ثبت کرده، که این میزان بالاترین نرخ رشد سهم بازار در میان اپراتورهای ارتباطی کشور بوده است.
رویه افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان رو به رشد است، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر کرد.
ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرحهای مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بستههای مقرون بهصرفه را میتوان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا برشمرد.
منبع: ایسنا