برندهای خارجی

گوگل و اپل ملزم به شفاف سازی درباره خطرات خرید اپ شدند

پایگاه خبری دنیای برند، کمیسیون اتحادیه اروپا براساس قانون سرویس های دیجیتال(DSA)از اپل و گوگل خواسته مدیریت ریسک خود در خصوص پلتفرم های آنلاین را درباره خرید اپ شفاف سازی کنند.

به نقل از رویترز، در بیانیه این سازمان آمده است: کمیسیون از تهیه کنندگان این سرویس ها می خواهد تا اطلاعات بیشتری را درباره چگونگی شناسایی سریع هرگونه خطر سیستماتیک مربوط به اپ استور و گوگل پلی فراهم کنند.

۲ شرکت تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ فرصت دارند به این موضوع پاسخ دهند.

اپل و گوگل عضو گروهی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان هستند که از زمان اجرای قانون DSA در سال جاری میلادی مشمول قوانین سختگیرانه از جمله وظایفی جدید برای مقابله با محتوای غیرقانونی و ریسک های امنیتی آنلاین شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا