برندهای ایرانی

آذربایجان‌شرقی، بِرند سرمایه‌گذاری خارجی در کشور

پایگاه خبری توسعه برند، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، دو بخش وجود دارد، بخش اول مربوط به خود سرمایه‌گذار و بخش دیگری مربوط به دریافت مجوزها و سایر مراحل است؛ به عنوان متولی سرمایه‌گذاری در استان، وظیفه پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خارجی را برعهده داریم تا ارتباط سرمایه‌گذار با بروکراسی اداری قطع شده و در نهایت موجب تسهیل در اجرای امور مربوط به سرمایه‌گذاری شود.

واقف بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در استان تبدیل به یک بِرند شده و بسیار پرسودده می‌باشد، به همین خاطر هیچ سرمایه‌گذار خارجی از انجام سرمایه‌گذاری خود در آذربایجان‌شرقی پشیمان نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا