برندهای ایرانی

نارضایتی مشتریان برند سایپا از تاخیر در تحویل «شاهین G» با وجود واریز وجه

پایگاه خبری توسعه برند، متقاضیان خرید خودرو که در مرحله اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه برای خرید «شاهین G» ثبت نام کرده بودند، از تاخیر سایپا در تحویل این خودرو با وجود واریز وجه،‌ گلایه دارند.

کاربران با ثبت پویش به عنوان «مشکل در تحویل خودرو شاهین G سایپا» عنوان کرده‌اند که در نوبت اول عرضه یکپارچه خودرو براساس برنامه شرکت سایپا، مقرر شد همه خودروهای ثبت نامی توسط این خودروساز به صورت ۳ ماهه تحویل مشتریان شود اما با وجود این وعده مشتریان شاهین G با وجود اینکه حدود ۵ ماه از واریز وجه خرید خودروشان به حساب خودروساز می گذرد، اما هنوز خودرویی تحویل نگرفته‌اند.

مخاطبان عنوان کرده‌اند که متاسفانه‌ نمایندگی‌ خودروساز پاسخگوی آنها نیست و توضیحی در خصوص این تاخیر به مشتریان نمی‌دهند.

آنها همچنین عنوان کرده‌اند: تنها جوابی که از نمایندگی و خودروساز به متقاضیان خرید خودرو داده شده این است که به ازای تاخیر در تحویل خودرو سود تاخیر پرداخت می‌شود.

در اواخر فروردین ماه امسال و پس از اعلام نتایج نوبت دهی امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صمت گفت: با توجه به نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا همه متقاضیان خرید از این خودروسازها حداکثر ظرف ۳ ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد همچنین متقاضیان خرید خودرو از شرکت های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت ۶ ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

بنابراین براساس اعلام وزارت صمت متقاضیان خرید خودرو از سایپا که در مرحله اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند باید حداکثر ظرف ۳ ماه خودروهای خود را تحویل می‌گرفتند اما با توجه به ثبت پویش مذکور و سایر پویش ها هنوز تعدادی قابل توجهی از متقاضیان خرید خودرو که در سامانه ثبت نام کرده‌اند نتوانسته‌اند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا