گزارش برندها

گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۱

پایگاه خبری توسعه برند، اولین گزارش سالانه برند دیتاک منتشر شد.

دنیای امروز دنیای دیتاست؛ ما در دیتاک معتقدیم که «…Data Is Talking»؛ این دیتاست که به ما می‌گوید چه کاری انجام دهیم.

خاص بودن سال ۱۴۰۱ از نظر شرایط اجتماعی و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی اصلی ایرانیان اهمیت این شبکه‌ها و تحلیل بیگ‌دیتای آن را چندین برابر کرده است. شما با مطالعه این گزارش، هرآنچه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۱ گذشته است را خواهید خواند.

سرفصل‌های گزارش اولین گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۱:

  • کاربران ایرانی چگونه و چقدر در هر رسانه یا شبکه اجتماعی محتوا تولید و مصرف می‌کنند؟

  • چه نوع محتوایی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشتر مورد پسند کاربران ایرانی است؟

  • آیا تلگرام توانسته جایگزین اینستاگرام فیلتر شده در میان کاربران ایرانی شود؟

  • چه هشتگ‌ها، کلمات، ایموجی‌ها و نام‌هایی بیشترین تکرار را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند؟

دانلود گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۱:

گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا