برندهای خارجی

مدیرعامل برند فورد: آمریکا نمی‌تواند با چین در خودرو‌های برقی رقابت کند

پایگاه خبری توسعه برند،بیل فورد، مدیر اجرایی خودروسازی فورد موتور گفت که ایالات متحده هنوز آماده رقابت با چین در تولید خودرو‌های الکتریکی نیست.

بیل فورد در این باره گفت: چینی‌ها خیلی سریع در این زمینه توسعه یافتند و صنعت خودرو‌های برقی را در مقیاس بزرگ توسعه دادند؛ و اکنون به صادرکننده تبدیل شده اند. در حال حاضر خودرو‌های چینی در آمریکا نیستند، اما خودرو‌های تولید این کشور به اینجا نیز خواهند آمد. این موضوع اجتناب ناپذیر است و باید برای آن آماده شویم.

در ماه فوریه، خودروسازی فورد اعلام کرد که قصد دارد ۳.۵ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه باتری خودرو‌های الکتریکی در میشیگان سرمایه‌گذاری کند که شامل استفاده از فناوری شرکت باتری‌سازی چینی CATL بود.

بیل فورد، که نوه بنیانگذار شرکت هنری فورد است، معتقد است که کارخانه باتری میشیگان فرصتی برای مهندسان فورد است تا این فناوری را بیاموزند و سپس خودشان از آن استفاده کنند. این کارخانه یک تاسیسات کاملاً متعلق به فورد است.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد مدتی قبل گفت که سازندگان خودرو‌های برقی چینی رقبای اصلی آن در این بخش هستند و فورد برای شکست خودروسازان چینی به یک برند متمایز یا هزینه کمتری نیاز دارد.

او در این باره می‌گوید: من فکر می‌کنم ما چینی‌ها را به عنوان رقیب اصلی می‌بینیم، و جنرال موتور و تویوتا رقبای ما اصلی نیستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا