برندهای ایرانی

اختصاص جایزه ملی خلاق به برند صنایع غذایی کورش

پایگاه خبری توسعه برند، جایزه ملی روابط عمومی خلاق به صنعت غذایی کورش اختصاص یافت. بنا بر متن لوح اهدایی انجمن روابط عمومی ایران، این افتخار براساس رای هیات داوران جایزه ملی روابط عمومی خلاق «به پاس مدیریت ارزشمند روابط عمومی صنعت غذایی کورش» به دست آمد. در این مراسم که جمعی از استادان ارتباطات و متخصصان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی حضور داشتند، مدیر روابط عمومی صنعت غذایی کورش لوح ویژه جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی را از اعضای هیات داوران دریافت کرد.

طبق شیوه‌‌‌نامه داوری اعلام‌‌‌شده،  این جایزه بر اساس بررسی و مقایسه اقدامات مختلف واحدهای روابط عمومی شرکت‌ها در طول سال و ارائه راه‌‌‌حل‌‌‌های خلاقانه حاضران همایش،  به روابط عمومی صنعت غذایی کورش اختصاص یافت که ساخت Corporate Video صنعت غذایی کورش با عنوان We have grown with you،  از جمله آن فعالیت‌ها بود.  لازم به ذکر است،  ایده اولیه و مدیریت اجرایی ساخت این فیلم توسط واحد روابط عمومی و به منظور ارتقای سطح آگاهی جامعه و به‌ویژه مخاطبان بین‌المللی از برند شرکتی صنعت غذایی کورش و حوزه فعالیت آن،  برنامه‌ریزی و اجرا شد. فیلم شرکتی صنعت غذایی کورش با نویسندگی و کارگردانی پژمان فخاریان تولید شد که پیش‌تر از این در جشنواره جهانی مونتروی سوئیس برگزیده شده و گواهینامه طلایی را برای مجموعه به ارمغان آورده است.   بنا‌براین گزارش،  جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی و اختتامیه دومین جشنواره ملی ایده‌‌‌های خلاق روابط عمومی ایران،  ویژه بزرگداشت نطقی،  پدر روابط ایران،  با حضور خسرو رفیعی،  رئیس انجمن روابط عمومی ایران،  سید غلامرضا کاظمی‌‌‌دینان،  رئیس شورای هفته ارتباطات و روابط عمومی،  امیرعباس تقی‌‌‌پور،  مدیرمسوول ماهنامه مدیریت ارتباطات و دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو – ایران،  در سالن ابن‌‌‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

حواشی پیش آمده و شرایط فعلی پلتفرم ایرانی
بیشتر بخوانید

منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا