اقتصادی

موفقیت کمپین تامین مالی جمعی طرح «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی مرغداری» در کمتر از یک هفته

طرح دانش‌بنیان «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی مرغداری» به عنوان برنده قسمت بیست‌ویکم مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط ۲۱۰ سرمایه‌گذار در کمتر از یک هفته موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۶ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، بیست‌ویکمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان با طرح‌های «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی مرغداری»، «تولید و طراحی نقشه» و «تولید ضدعفونی‌کننده‌های غیرشیمیایی»از شبکه یک سیما پخش شد.

شرکت دانش‌بنیان ارائه‌کننده طرح «سیستم اتوماسیون و هوشمندسازی واحدهای مرغداری» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی هم‌آفرین (hamafarin.ir) قرار گرفت. 

میزان سرمایه درخواستی این شرکت دانش‌بنیان از استان کردستان برای اجرای این طرح ۶ میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه ۱۲ ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده ۳۶ درصد بود. 

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این طرح توسط ۲۱۰ سرمایه‌گذار در کمتر از یک هفته موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۶ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا