وب گردی

غزه چگونه آمریکایی ها را عاشق قرآن کرد؟

تصویر اسلام برای آنها چیزی جز جنگ و خونریزی نبود. دین هر جا پا بگذارد دستش به خون آلوده است و با خود تباهی می آورد. اسلام از نظر آنها مسئول تمام خون های بی گناهی است که بر روی زمین ریخته شده است، انسان هایی که زنده زنده سوزانده شده اند و جنین هایی که با چاقو از شکم مادر خارج شده اند. البته این تعبیری بود که گروه های تروریستی و داعش با جنایت هایی که به نام اسلام انجام دادند برای مردم جهان ایجاد کردند. تصویر و تفسیر خشن، ترسناک و خونین!

اما مردم غزه پس از آغاز طوفان الاقصی و در روزهای سخت جنگ از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رنج بردند و این نقاب دروغین از چهره اسلام برداشته شد. مسلمانان مظلوم غزه که در محاصره سنگین دشمن حتی از آب و غذا نیز محروم بودند، از همین جغرافیای کوچک دریچه بزرگی به سوی اسلام گشودند، دریچه ای که پیامبر و راهنمای بسیاری از مردم جهان شد!

اخبار غزه این دختر مسیحی را مسلمان کرد!

روزی که برای اولین بار اخبار حوادث غزه را پس از شروع طوفان الاقصی خواند، فکر نمی کرد مسیر زندگی اش به دست این مردم رنج کشیده و رنج کشیده تغییر کند. صحبت از “ابی” جوان مسیحی آمریکایی است که جنایات اسرائیل او را به یکی از حامیان سرسخت فلسطین تبدیل کرده است و صفحه مجازی او وسیله ای برای نشان دادن ظلم مردم غزه به جهانیان است.

هر بار که پدری را می‌دید که تکه‌های بدن خانواده‌اش را از روی زمین برمی‌دارد، یا مادری که نوزاد پیچیده‌اش را در آغوش می‌گیرد، یا بچه‌های کوچکی که همه خانواده همزمان روی دلشان نشسته‌اند، کنجکاو می‌شد که ایمان مردم را بداند. غزه چیست که نمی گذارد به این تاریکی پاک پشت کنند و خدای خود را شکر کنند و او را ناظر بدانند.

این کنجکاوی ها ابی را با قرآن آشنا کرد و در کمال تعجب در فضای مجازی خود اعلام کرد که پاسخ سوالاتی را که سال ها در ذهن او بوده و هرگز در قرآن به آنها پاسخ داده نشده بود، یافته است. اعجاز و منطق قرآن بر ابی کین تأثیر گذاشت تا آنجا که او خود را «دختر مسیحی قرآن خوان» معرفی کرد، اما پس از مدتی اعلام کرد که مسلمان شده است و شهادت داد. ابی گاهی با حجاب جلوی دوربین ظاهر می شود و نماز می خواند و می گوید: اگرچه هنوز اشتباهاتی وجود دارد و دینش کامل نیست، اما سعی می کند مسلمان واقعی شود.

کامنت های پست های ابی در اینستاگرام و تیک تاک پر از کاربرانی است که از یکدیگر می پرسند چگونه قرآن را به زبان های مختلف پیدا کنند. این زن آمریکایی همچنین بسیاری از غیرمسلمانان را برانگیخت تا در فهم آیات قرآن تحقیق کنند و برای امور ذهنی خود نزد او بروند.

این زوج آمریکایی در کنار مردم غزه ماه رمضان را روزه می گیرند

البته ابی تنها کسی نیست که به دلیل حوادث اخیر و حمایت از غزه با قرآن و اسلام آشنا شده است. در آغاز ماه مبارک رمضان، خداوند در این ماه دو مهمان جدید داشت. «جفری شان کینگ» نویسنده و فعال رسانه ای آمریکایی که به حمایت از مردم فلسطین و مواضع ضد اسرائیلی اش شهرت دارد، در اولین روز ماه مبارک رمضان در ویدئویی از مسلمان شدن خود و همسرش خبر داد. .

جفری شان کینگ در صفحه مجازی خود نوشت: ما همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مسجد شهادتین خواندیم و اسلام را پذیرفتیم. ما با شما مسلمانان دعا می کنیم، امروز صبح با بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان روزه داری را آغاز می کنیم.»

این فعال آمریکایی تمامی اکانت های رسمی خود در شبکه های اجتماعی را به اشتراک گذاری جنایات ارتش اشغالگر غزه اختصاص داده است و به همین دلیل بارها تهدید به مرگ شده است.

تیک توکر معروف چگونه مسلمان شد؟!

وی افزود: من ویدئویی تهیه کردم و تحسین خود را از مقاومت فلسطینی ها اعلام کردم و مردم اظهار نظر کردند: خوب، دختر آنها مسلمان است و دین آنها اسلام است. آیا قرآن خوانده اید؟ این چند جمله روایت مگان رایس از مسلمان شدنش به قول خودش است. وی که از مردم فلسطین در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با بیش از نیم میلیون دنبال کننده در فضای مجازی حمایت می کرد، گفت: همواره در میان ویدئوهای منتشر شده توسط مردم غزه به دنبال منبع قدرت آنها بوده است.

چه کمکی به مردم غزه می‌تواند در چنین شرایط دردناکی که می‌توان وجود خدا را انکار کرد و به او شکایت کرد، کمک کند؟! وقتی متوجه شد که راز پایداری و مقاومت مردم غزه در برابر نسل کشی اسرائیل، آموزه های قرآن است، شهادتین را به صورت زنده در صفحه تیک توک خود خواند و مسلمان شد.

پس از گرویدن به اسلام، مگان رایس گروهی درباره قرآن در تیک توک ایجاد کرد تا به پیروان خود درباره اسلام بیاموزد. او در پستی در اینستاگرام توضیح داد که هدف از این کار مبارزه با اسلام هراسی، نژادپرستی است. مگان رایس آیات قرآنی را که روزانه به زبان انگلیسی می خواند در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

وقتی استاد دانشگاه کالیفرنیا گفت شهادت الدین!

مقاومت مردم غزه اخیراً دستاورد جدیدی یا بهتر بگوییم عضو جدیدی را به همراه داشته است که به اسلام گرویده است. پروفسور هنری کلاسن، استاد مشهور چشم پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا، که از هاروارد و پیتسبورگ فارغ التحصیل شده است، پیشگام و مبتکر در زمینه سلول های بنیادی و بازسازی شبکیه است.

دختر جوان نروژی نیز یکی از کسانی است که زیر بمباران صهیونیست ها از قلب خونین غزه راه پیدا کرد. مدتی است که جهان پس از تصاویر خونین مردم غزه عبارت حسبنا الله و نعم الوکیلی را شنیده است که همین راز پیروزی مردم فلسطین راز رهبری شده است. این دختر نروژی

در حاشیه راهپیمایی هایی که برای حمایت از مردم غزه در کشورهای مختلف برگزار می شود، مردی از یک مسلمان می خواهد که چگونه مسلمان شدن را به او آموزش دهد. این ویدیو بارها توسط کاربران در شبکه های اجتماعی مشاهده شده است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا