برندهای خارجی

برند هوندا موتور ژاپن تک چرخ زد

پایگاه خبری توسعه برند، هوندا موتور ژاپن با افزایش فروش به ویژه در بازار آمریکای شمالی و کاهش ین، سود سه ماهه خود را ۷۸ درصد افزایش داد.

دومین خودروساز بزرگ ژاپن از نظر فروش اعلام کرد که سود عملیاتی آن در سه ماه منتهی به ژوئن ۳۹۴.۴ میلیارد ین (۲.۷۶ میلیارد دلار) بوده است که از نظرسنجی ۱۰ تحلیلگر با میانگین ۳۲۴.۷۴ میلیارد ین پیشی گرفت. این در مقایسه با سود ۲۲۲.۲ میلیارد ین در مدت مشابه سال گذشته است.

هوندا اعلام کرد که از فروش قوی به مشتریان خرده‌فروشی در بازار کلیدی ایالات‌متحده سود برده است و با کاهش تأثیر اختلالات پس از همه‌گیری در عرضه قطعات و تراشه‌ها جهش  ۴۴.۷ درصدی نسبت به سال قبل را به ۳۴۷ هزار دستگاه نشان داد.

هوندا پیش بینی خود را برای سود عملیاتی یک تریلیون ین برای سال جاری حفظ کرد که کمتر از میانگین پیش بینی ۱.۱۱۷ تریلیون ین از ۲۲ تحلیلگر است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا