برندهای خارجی

برند تسلا متهم به بزرگنمایی در تبلیغات شد

پایگاه خبری توسعه برند، به گفته یکی از مقامات کمیسیون تجارت عادلانه کره جنوبی(KFTC)، این سازمان مشغول تحقیق درباره اتهامات بزرگنمایی تسلا درباره مشخصات باتری خودروهایش است.

به نقل از رویترز، KFTC در گزارشی به این موضوع پرداخته که تسلا درباره مسافتی که با یکبار شارژ در برخی مدل های خودروهایش( از جمله مدل ۳) طی می شود، اغراق کرده و این امر نقض قانون «برچسب زنی عادلانه و تبلیغات» کره جنوبی است.

یکی از مقامات این سازمان می گوید: ما تصمیم داریم جلسه ای درباره سطح تحریم ها علیه این خودروساز برگزار کنیم.

تسلا در وب سایت خود ادعا می کند خودروی مدل ۳ می تواند با یک بار شارژ مسافت ۵۲۸ کیلومتر را طی کند. اما به گفته KFTC ممکن است با کاهش دما به زیر صفر، مسافت طی شده با یکبار شارژ کاهش یابد.

تحلیلگران معتقدند وسایل نقلیه برقی در آب و هوای سرد به ازای هر بار شارژ مسافت کمتری می توانند طی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا