برندهای خارجی

راهکاری برای پذیرش بیشتر خودروهای تسلا

اوبر اعلام کرد که با تسلا همکاری می‌کند تا پذیرش خودروهای الکتریکی را در بین رانندگان افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند، شرکت اوبر به رویترز گفت که با تسلا برای ترویج استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی توسط رانندگان خود در ایالات‌متحده همکاری می‌کند زیرا در تلاش است تا سال ۲۰۳۰ در شهرهای ایالات‌متحده و کانادا بدون آلایندگی باشد.

اوبر به رانندگان خود مشوق‌های خرید انحصاری تا سقف ۲۰۰۰ دلار برای مدل ۳ و مدل Y تسلا، جدا از اعتبار مالیاتی فدرال موجود، ارائه می‌دهد. آنها باید تا ۳۱ مارس خودرو را خریداری و دریافت کنند و تا ۱۵ می سفرهای خود را تکمیل کنند تا واجد شرایط باشند.

اوبر از سال گذشته، ۷۴ هزار راننده خودروهای برقی فعال در ایالات‌متحده، کانادا و اروپا داشت.

پایان

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا