وب گردی

تمجید کاربران شبکه های اجتماعی از دستگاه قضایی برای بازگرداندن اموال بابک زنجانی

با انتشار خبر بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور و تسویه بدهی های وی با اقدام بعدی قوه قضائیه، کاربران شبکه های اجتماعی از این اقدام دستگاه قضایی تشکر کردند. کاربران تاکید کردند که منتظر بازگشت اموال سایر مفسدان اقتصادی خواهند بود. کاربران گفتند استرداد اموال زنجانی نشان می دهد که می توان به دور از سروصدا، عوام فریبی و نمایشنامه با فساد مقابله کرد.

برخی از بازخوردهای کاربران را در زیر بررسی کرده ایم.

محسن قائد:
دیر شد اما بالاخره رسید! تمام بدهی ها و خسارت های بابک زنجانی به دولت پرداخت شد. اموالی که زنجانی معرفی و به تهران منتقل کرده بیشتر از بدهی آن است!

اعظم السادات سید مومنی:
اموال بابک زنجانی شناسایی و به تهران منتقل شد. اینکه این روزها چقدر به شنیدن خبرهای خوب نیاز داریم و اینکه پایتخت بیتالمال بازگشته است مایه خوشحالی است.

سیده زهرا عبداللهی:
پیگیری دقیق، دقیق و هوشمندانه قوه قضائیه به دور از هرگونه اقدام عجولانه و عجولانه در جریان پرونده بابک زنجانی منجر به انصراف از مالکیت و بازگشت بیش از ۲۳۰۰ میلیارد دلار به بیت المال شد، یعنی امکان رسیدگی وجود دارد. موارد بزرگی مثل چای دباش و … دلگرم کننده بود.

وحید حاجی پور:
بابک زنجانی بدهی خود را با ارزش روز تسویه کرد; بخشی از آن تسویه حساب ارزی، بخشی دیگر خودروهای سنگین و بخشی دیگر هواپیماها است. مالکیت آن در ایران نیز در سال های اخیر به شرکت ملی نفت ایران مانند قشم ایر واگذار شده است.

عبدالمجید هرغانی:
علیرغم همه سنگسارها و موانع کشورهایی که دارایی بابک زنجانی است، بالاخره دستگاه قضایی توانست برای جبران بدهی مدعیان و خسارات وارده به بیت المال، تمامی اموال را به کشور بازگرداند. هرکس قصد سوء استفاده دارد بداند عاقبت کارش هم مثل بابک زنجانی بدبختی و بدبختی خواهد بود.

هاتف صالحی:
در جریان پرونده بابک زنجانی، خجت الاسلام محسنی ادجه ای به خوبی نشان داد که بدون هیاهو، عوام فریبی و خودنمایی و تنها با نیت خالصانه، صبر انقلابی و درایت هوشمندانه می توان به عدالت و احقاق حقوق مردم پرداخت.

سید احسن حسینی:
تسویه بدهی بابک زنجانی در یک دهه گذشته با یک مانع بزرگ روبرو بود که در دولت سیزدهم برطرف شد. از نظر ذی نفعان کارشاکین، بدهی او نیازی به تسویه ندارد تا چکش بر سر منتقدانش بماند. اگر منافع ملی به بازیچه بازی های سیاسی تبدیل نمی شد، بازگشت اموال می توانست زودتر اتفاق بیفتد.

رضا پناهیان:
این خبر بسیار دلگرم کننده ای بود. بعد از این همه سال بالاخره با پیگیری های دستگاه قضایی بدهی بابک زنجانی تسویه شد. خدا رحمت کنه آقای آژه ای.

محمد فراهانی:
بازگشت بدهی های بابک زنجانی نشان داد که دستگاه قضایی به دور از جنجال و هیاهوی رسانه ای است و برای احقاق حقوق مردم تلاش می کند.

علی احمدنیا:
پس از گذشت بیش از ۱۰ سال در دوران مدیریت آقای آژه ای، همه بدهی های بابک زنجانی که از جیب مردم برداشته شده بود دوباره برگشت. مبارزه با فساد در مسیر امید آفرینی مردم می تواند گسترده و به دور از هیبت و عظمت کاذب باشد.

محمدحسین چاوشی:
اموال بابک زنجانی برگشت؟ نه برادر، اموال مردم به کشور برگشت! از پیگیری مسئولین دادگاه تشکر می کنیم و امیدواریم این پول خرج مردم و کشور شود.

جواد آقایی:
حقوق جامعه در مورد بابک زنجانی وضع شد و بدهی مالی وی به طور کامل (به دلار) تسویه شد. حالا ببینیم رسانه هایی که تا دیروز به نارضایتی مردم از نام و کار بابک زنجانی دامن می زدند، چه می کنند!

منبع: روزنامه جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا