وب گردی

تست غلظت؛ بینایی خود را با پیدا کردن یک عدد متفاوت آزمایش کنید!

مسابقه ویدیویی تشخیص اعداد ۱۸۶: آیا می توانید در کمتر از ۸ ثانیه یک عدد متفاوت از بین ۱۸۹ عدد پیدا کنید؟ مهارت های بصری خود را با این پازل سرگرم کننده آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید آنها را تشخیص دهید! خودتان را به چالش بکشید و ببینید آیا می توانید ثانیه ها را شکست دهید یا نه؟! بازی امروز یک چالش بصری است که در آن شما باید در کمتر از ۸ ثانیه عدد متفاوتی را که ۱۸۶ در بین ۱۸۹ عدد است پیدا کنید. برای شناسایی عدد ۱۸۶ با مجله خبری چاشک و تست تصویری همراه باشید.

این نوع بازی ها در شبکه های اجتماعی مختلف کشورهای مختلف بسیار محبوب شده اند! همچنین به طور مرتب این نوع چالش ها را در مجله خبری چشک منتشر می کنیم تا همه سرگرم شوند و مهارت های خود را محک بزنند. آیا فکر می کنید برای پیدا کردن عدد ۱۸۶ که در بین اعداد ۱۸۹ پنهان شده است، چیزهایی دارید؟ چرا مهارت های بصری خود را آزمایش نمی کنید؟

این پازل بصری هیجان انگیز شما را به محدودیت های خود سوق می دهد و به شما کمک می کند تا بفهمید که چقدر می توانید تفاوت را تشخیص دهید. این یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن خود و شگفت زده شدن از نتایج است. آزمایش مهارت های بصری شما می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برای تکمیل تست دیداری برای شناسایی عدد ۱۸۶ باید تمرکز کرد و به دقت مشاهده کرد.

وقت بگذارید و به دقت به هر عدد نگاه کنید و آن را با اعداد دیگر مجموعه مقایسه کنید. همچنین باید به تصویر بزرگ نگاه کرد زیرا می تواند سرنخ هایی را ارائه دهد. همچنین به جستجوی الگوها یا شباهت‌هایی بین اعدادی که ممکن است در نگاه اول مشخص نباشند کمک می‌کند. با تمرین و حوصله قادر به تکمیل این چالش بصری خواهید بود! ما مطمئن هستیم که شما می توانید آن را انجام دهید! همانطور که گفته شد، بازی‌های مشاهده در حال حاضر بسیار محبوب هستند، زیرا روشی سرگرم‌کننده و جذاب برای آزمایش و تیز کردن ذهن شما ارائه می‌دهند.

جواب تست تصویری تشخیص عدد ۱۸۶

آیا عدد ۱۸۶ را که در بین اعداد ۱۸۹ پنهان است پیدا کردید؟

پاسخ تست تصویری تشخیص عدد ۱۸۶: وقت گذاشتن و رویکرد روشمند به شما کمک می کند چیز مهمی را از دست ندهید. با کمی تمرین و حوصله می توانید مهارت های مشاهده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به کمال برسانید! تبریک می گویم! شما در کمتر از ۸ ثانیه عدد ۱۸۶ را در بین ۱۸۹ عدد پیدا کردید!

جواب تست غلظت

منبع:تشاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا