بنیاد ملی بازیهای ویدیویی و انجمن اهدای عضو همکاری مشترک آغاز کردند
بنیاد ملی بازیهای ویدیویی و انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف بهرهگیری از ظرفیت بازیهای دیجیتال برای ترویج فرهنگ اهدای عضو، همکاری مشترک خود را آغاز کردند. در قالب این همکاری، تولید بازیهای موضوعمحور، حمایت از پروژههای بازیسازی و برگزاری رویدادهای تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش توسعه برند؛ احسان جازم، معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای ویدیویی، با اعلام آغاز همکاری این بنیاد با انجمن اهدای عضو ایرانیان، گفت: با توجه به ظرفیت گسترده بازیهای رایانهای در انتقال مفاهیم فرهنگی، در نخستین نشست مشترک با مسئولان انجمن اهدای عضو، محورهای همکاری مشترک برای توسعه فعالیتهای فرهنگی در این حوزه مورد بررسی و توافق قرار گرفت.
معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای ویدیویی با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک میان این دو نهاد تصریح کرد: بر اساس توافق انجامشده، مقرر شد مفاهیم و پیامهای مرتبط با اهدای عضو در محتوای بازیهای رایانهای مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت بازیهای دیجیتال برای افزایش آگاهی عمومی و فرهنگسازی در این زمینه استفاده شود.
وی همچنین ادامه داد: همچنین تولید چند بازی با محوریت اهدای عضو و تبیین ابعاد انسانی، اجتماعی و فرهنگی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است تا از طریق تولید آثار جذاب و متناسب با گروههای مختلف سنی، گام مؤثری در ترویج این فرهنگ برداشته شود.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای ویدیویی با تأکید بر ضرورت حمایت از تولیدات ارزشمحور اظهار کرد: برنامهریزی برای سرمایهگذاری و حمایت از پروژههای بازیسازی با موضوع اهدای عضو، از دیگر محورهای این همکاری مشترک است و تلاش خواهیم کرد با همراهی فعالان صنعت بازی، زمینه تولید آثار باکیفیت در این حوزه فراهم شود.
جازم همچنین از برنامهریزی برای برگزاری رویدادهای مشترک خبر داد و گفت: برگزاری رویدادهای تخصصی از جمله بوتکمپها، گیمجمها و سایر برنامههای مشترک با همکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان، فرصت مناسبی برای بهرهگیری از ایدههای خلاقانه بازیسازان و تبدیل آنها به محصولات فرهنگی اثرگذار خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر این همکاری و برنامههای اجرایی، پس از برگزاری جلسات تخصصی بعدی و نهایی شدن روند همکاری، اطلاعرسانی خواهد شد.



