وب گردی

بقایی: آمریکا با وجود ۴۷ میلیون گرسنه نیازمند خیرات است

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به وضعیت گرسنگی در آمریکا راه حل ویژه! دولت ترامپ برای حل این مساله را توضیح داد.

 اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس درباره وضعیت گرسنگی در آمریکا نوشت:

آمریکا خود به شدت نیازمند احسان و خیرات برای حل مشکل گرسنگی است. طبق گزارش “سازمان جهانی آموزش خدمات گرسنگی” (World Hunger Education Service)، «در ایالات متحده، بیش از ۴۷ میلیون نفر، شامل یک نفر از هر پنج کودک، از دسترسی به غذای کافی برای یک زندگی سالم محروم هستند. از سال ۲۰۲۰ تاکنون، تعداد افرادی که با ناامنی غذایی مواجه‌اند، ۴٫۲ میلیون نفر افزایش یافته است.»

او در ادامه آورده است: طبق گزارش سازمان “تغذیه آمریکا” (Feeding America)، «چهل و هفت میلیون آمریکایی با ناامنی غذایی روبرو هستند — و هر روز با چالش‌ گرسنگی و تبعات بهداشتی و اجتماعی آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.»

این مطلب را از دست ندهید: پاسخ ایران به نماینده امارات: سفر نتانیاهو بی‌طرفی شما را اثبات کرد!/ اینجا همیشه خلیج فارس است

او تصریح کرده است: البته خبر خوب این است که مدتی است مقام‌های آمریکایی دیگر نباید چنین آمارهای ناخوشایندی را ببینند چون بعد از ۳۰ سال گزارش‌دهی مستمر سالانه درباره وضعیت ناامنی غذایی و گرسنگی در آمریکا، وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) از سپتامبر ۲۰۲۴ بی‌سر و صدا تهیه این گزارش را متوقف کرد.

سخنگوی وزارت خارجه در نهایت به طعنه نوشته است: … و بدین ترتیب اکنون نزدیک به دو سال است که مشکل گرسنگی در آمریکا حل شده است!

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا